Saturday, April 2, 2011

kELAs tERakhIR sBG sTUDEnt UKM

pejam celik pejam celik, x sangka dah hampir 4 thn aku berada di UKM.. dah nak hampir tamat pengajian.. rase mcm baru je minggu 3M (minggu orientasi).. kalau dulu rasa lamanya nak habis pengajian sbb kos 4 thn.. tp siapa sangka skrg dah nak abis.. sedih tu memg sedih.. sbb akan tgal kan kawan2 yg selama ni sama2 bersusah payah, ketawa riang, bekongsi kisah gembira dan duka.. tp lumrah hidup, setiap pertemuan pasti ada perpisahan.. seriusly, memg sgt sedih.. x dpt nak bayangkan mcm mane keadaan diri selpas ni.. kalau dulu selepas cuti sem pasti akan berjumpa rakan2.. tp selepas ni tak akan lagi.. cuma masa dan jodoh menentukan sama ada kita akan bertemu kembali.

28/03/11 tarikh keramat di mana kuliah terakhir aku sbg student ukm.. memg dah rase sebak dah.. tp rileks2 kan diri je la.. amik peluang bgmbr same2 kwn2 yg ada.. lepas ni jarang nak jumpa..
konsep 1 msia sgt kami ni.. hihih
antara bakal2 guru pendidikan khas ukm
penyerahan hadiah kepada puan kama yg baru shj menlangsungkan pkahwinan nyer.. yang pakai tudung hitam baju kurung warna pink.. tp dlm gmbr ni mcm si farha plak yg dpt hadiah kawin tu.. sabau yer farha.. kau tgu la prince charming dtg meminang kau..huhuh..
sebagai tanda kenangan aku kepada rakan-rakan aku ade buat satu video khas utk semua.. nak beli hadiah beli seorg satu aku x mampu kan.. jd ni la tanda ingatan aku kpd rakan2 yg lain.. so, b4 kelas tamat aku tayangkan video tersebut.. nak tengok?.. layan video di bawah
video
ni la video yg aku buat tu.. nampak sgt amatur.. al-maklum la baru pandai guna movie maker.. sadis tol..huhuh.. semoga ikatan persahabatan kita kekal selamanya.. kalau ada jodoh pasti kita akan bertemu kembali..
-LOVE U-

No comments:

Post a Comment