Monday, April 25, 2011

my heart feel?

semua org ada kawan.. aku? mestilah ada.. bila aku mula kenal erti persahabatan aku mula menghargai org tersebut.. kwn yg baik kwn yg sentiasa berada di waktu susah senang kita.. kwn pembakar semangat dlm kehidupan kita.. sbb kwn jugalah kita salah satu faktor kitar berjaya atau x dalam dunia yg perlu kita harungi ni.. one things yg aku kdg2 sukar nak terima bila kita terpaksa berpisah dgn kwn2 yg selama ni selalu dgn kita.. masa zaman sekolah kita berpisah membawa hala tuju masing2 membina kejayaan.. tp kalau dah jodoh kita pasti akan bertemu kembali.. bila masuk zmn universiti ikatan persahabatan agak lain.. mana kita lebih bijak dan matang menilai erti persahabatan.. kwn2 yg ada umpama keluarga kita sendiri.. di universiti la kwn2 ni menjadi tulang belakang utk kita berjaya.. tp apa yang pasti setiap pertemuan pasti ada perpisahan.. menanti saat perpisahan sgt menyedihkan.. sudah menjadi lumrah walau mcm mana pun perpisahan itu tetap terjadi.. mungkin hari ini kita berpisah mana tahu kita jumpa lagi di esok hari, hari berikutnya, minggu seterusnya, bulan2 akan dtg atau thn2 berikutnya.. kita tidak tahu bila? namun, perkara tersebut pasti akan terjadi.. wahai kwn.. aku sebak,duka,sedih menanti saat perpisahan yg bakal terjadi.. kamu semua tetap dlm ingatan aku sampai bila terutamanya kwn2 pendidikan khas sesi 2007/2011.. aku sbg sahabat aku berdoa semoga anda berjaya
sekian,
luv u


No comments:

Post a Comment