Friday, April 29, 2011

hadapi kenyataan

bila bangun pagi ni rasa janggal sgt2 bila aku bukan lagi berada di ukm.. hari ni jugak aku dah berubah status.. aku bukan lagi student.. selamat dtg ke alam penganggur.. jasad dah berada di kampung halaman.. tp hati masih berada di ukm.. mana mungkin semua kenangan di sana dapat dilupakan.. 4 thn bukan satu tempoh masa yg sekejap.. di sana aku kenal erti berdikari sbb b4 ni aku x pernah duduk asrama.. di sana jugak aku kenal erti menimba ilmu yg sebenar.. paling penting di sana jugaklah aku mengenal erti persahabatan..
kini, kene hadapi kenyataan bhw aku bukan lagi student.. tidak lagi bersama rakan2 lain.. sudah berlaku anjakan fasa dalam kehidupan aku.. aku risau jugak dan sering berfikir nak mengharungi hari2 berikutnya.. aku berharap sgt la dipermudakan oleh Nya dalam mengharungi ke hidupan di masa akan dtg
amin

2 comments:

  1. cari2 la kerja sambilan dulu.... hehehe..... pas ni I pun kene terima kenyataan juga pas dah blk JB

    ReplyDelete