Friday, April 8, 2011

jom flashback

al-kisahnya, smlm duk mengemas cd-cd gmbr..pastu ternampak la satu cd ni yg dilabel "minggu 3M".. so, rasa mcm nak tengok gmbr yg ada dalam cd tu.. yg frustnya cd player laptop aku ni dah x leh guna.. lama dah aku x usik.. disebabkan hati ni membuak2 rasa nak tengok gak gmbr dlm cd tu.. aku try la pasang.. tiba-tiba.. berfungsi plak cd player tu.. serius, tekejut pakcik.. so, apa lagi.. hajat kesampaian.. aku tengok la gmbr2 yg ada dlm cd tu.. dlm2 byk2 gmbr tu ada jugak terselit muka aku..
cuba cari aku yg mana satu.. senang jer sapa yg paling comel kat situ.. tu la aku.. dengan kemeja putih tai ukm lagi.. memori sgt.. time ni ade ceramah apa ntah.. serius bosan dalam dectar ni mase tu.. hafiz pun ada dekat dlm gmbr ni.. wajah keanak-anakan sgt kau fiz.. huhuh
fendi in this picture.. lain muka kau time ni wey.. fendi my 1st roomate kat ukm.. org yg pertama aku kenal.. now! dah 4thn kami berkawan.. mengharungi segala suka duka bersama.. aku check in dulu dlm bilik then dia sampai dah petang.. sbb dari sabah.. bila balik dr aktiviti aku tengok ada org ikut aku ke bilik.. sekali aku ngok mcm cina.. so aku pun loading.. aku roomate dengan cina ke? bila dah tegur menegur rupanya dia dari sabah.. sebaik2 kami pun penah sekali kami gaduh.. tp x la sampai bertumbuk yer.. salah faham sbnrnya.. pasal apa? rahsia.. kita jer dua tau kan fendi..huhuh.. time bulan puasa thn 1 dulu ingat lagi sahur magie jer berdua dgn dia.. mcm2 lagi kenangan ngn si fendi ni.. kalau nak citer kang sampai berapa entry baru nak habis nanti..
aktiviti riadah.. kene hias pakaian robot kumpulan kami dengan menggunakan surat khabar dan benda2 yang ada disekeliling.. time ni x kenal sape2 pun.. tp bila dah 1 kumpulan memg kene kerjasama.. tp lelaki x de masalah kalau nak bergaul ni.. ok sajer..
gitula gamaknya wajah aku masa sukaneka ni ha.. x leh blah wajah.. lantak p la.. janji rase happy masa main sukaneka tu.. rambut pun skema jer ha.. belah tepi jer.. lepas dah naik thn dua dan setrusnya bukan main lagi.. terpacak la.. di luruskan la rambutnya, bleach pulak.. biasa la kan.. muda remaja memg suka mencuba sesuatu yang baru.. 1 minggu 3M ni memg la memenatkan.. minggu orientasi plak.. aku plak banyak habiskan masa ke dectar sbb terlibat dengan koir.. nak suh aku join bersukan aku x pro.. kalau kesenian memg la aku mengelinjin nak join..huhuhu..
kalau x silap 1st mendaftar sbg pelajar UKM 01/07/07.. now! dah thn 4.. dah nak abis.. alhamdulillah.. lepas ni x dapat nak banyangkan diri ni menjadi seorg guru..
Y.. PEACE..Y

2 comments: