Wednesday, April 20, 2011

exam oh exam

lagi berapa jam je en debot akan exam.. tp still leh update entry kat blog ni.. rjinnye la debot ni kan.. kalau rajin utk exam xpe gak..huhuh.. al kisahnya si debot ni 1 paper je kan 2 yg "sgt rajin" stdy tu.. stress confirm ada bila nak exam ni.. tp x la sampai nak meroyan kan.. gamaknya bila dah stress mula la aku menghiburkan diri bg elakkan stress.. nak jdikan cite geng2 aku skrg ni yg tengah obses main gitar.. aku ni x pandai main.. jadinye aku duk jd penyanyi diorg je la.. kat dlm bilik ala2 jaming kampung.. syok wo!! terbaik... aza, mahzuz, ngn erol jd musician x berbyr aku la gamaknya ke.. jadinye dikala tgn mlm smlm kami memekak2 tanpa menghiraukan org lain.. jgn cthi sikap kami ini.. ahahah.. nak dgr hasilnya.. korg lyn video ni..
ok x? ade la part2 tersumbang ke hape ke.. sori la yer.. i bkn penyanyi profesional.. ni pun bukan nak bertanding.. just nak hilangkan tension.. specialnya kitaorgnye jaming ni sbb alat muzik nye.. gitar also la di provided oleh aza.. serius bet aza kau memg pandai main gitar..yg bunyi mcm dram tu si erol la bgendang dekat gitar lagi satu.. best jugak kan bunyinye.. in gitu dgn lagu.. dan bunyi ala2 kerincing ni si mahzuz nye keje.. nak tau pakai ape? pakai mug tu je ketuk ngn pen.. pun best kan..kreatif x cikgu2 zaman skrg nie.. huhuh.. ape2 pun semoga korg enjoy dgr..
the end

No comments:

Post a Comment