Friday, April 8, 2011

SEHARIAN KITA BERSAMA

bila dah nak hampir tamat pengajian ni, masa yang ada memang dimanfaatkan bersama kawan-kawan.. aku penghuni tetap kolej aminuddin baki ukm.. 4 thn aku duduk kat sini.. tak pernah mtk pindah atau dipindahkan ke kolej lain.. alhamdulillah.. jd diam tak diam hampir 4 thn aku kenal ngn kwn kolej aku ni.. since minggu 3M (minggu orientasi thn 1). 05/03/11 tarikh seharian aku bersama kwn2 kolej aku.. hang out sama-sama..
aktiviti yg pertama dimulakan dengan main boling. main 4 frame x hengat dunia masing2.. lepas gian.. nak kate pandai main tu tipu la.. boleh la sikit2.. janji pin jatuh..huhuh.. tp mase ni aku stress tol la main.. mane x nya.. boleh plak spjgn aku main boling ngn geng2 aku ni (wan,fendi,mahzuz) sik bkumandang lagu 60-an.. bukan x suka.. ada je lagu yg aku tau dan penah dgr.. yg x pernah dgr tu wat aku blur n stress.. si mahzuz pe lagi.. bukan main cemerlang die main.. sbb lagu kesukaan dia semua berkumandang.. down sbntar..
next station: pusat karok metropoint, kajang.. dah la batuk bagai aku ni.. konfident p karok.. 3 jam yer.. sama duration dgn cite hindustan.. hambik!!.. gmbr2 semasa karok tak sesuai utk disiarkan utk khalayak umum yer.. teringat plak mase dulu2.. selalu p karok ngn diorg ni.. now!! mungkin yg terakhir kali sbb lepas ni masing2 membina kerjaya masing2.. wan sanggup turun dari kuching ke semenanjug yer.. bercuti bagai.. banyak lagi cuti thn katernye..
jamuan thn akhir kami
kalau dulu wan ngn nazri abis blaja kami raikan majlis perpisahan.. now turn aku , fendi n hafiz pulak..rase mcm baru je lagi wat majlis tu utk diaorg berdua.. thanks to wan n nazri.. kekenyangan perut masing2.. tq sbb belanja kami.. semoga korg success ngn kerjaya korg skrg dan dimurahkan rezeki.. amin..
baju putih tu nazri dan yg baju hitam tu wan.. penuh meja dengan makanan.. wan dan nazri ni byk sgt tolong aku terutama mase aku xcident kene langgar dengan kereta.. diorg jugak la yg selalu jenguk.. tengok keadaan mcm mana, beli kan makanan dan keperluan.. dengan bertongkat mase tu mcm ne nak bergerak dengan mudah.. thanks sgt2..
bukan shj dibelanja makan malam tu.. tp ade gift lagi.. gift tu akan aku simpan elok2.. nati bile tengok gift tu mesti ingat kat korg semua.. 
aku harap sgt pshbtn kita x putus sampai sini jer.. biar la berkekalan sampai bila.. kalau ada jodoh pasti kita akan bertemu lagi nati..
 syg kat korg
friends forever 
-tamat-

3 comments:

  1. wah...tacing la pulak part last tu...
    hehehee...smg persahabatan yang terjalin kekal selamanya..

    disini jua memori tercipta,
    walau seketika terjalin kasih kita..

    ReplyDelete
  2. friendship never end....uolss always in my mind...:)

    ReplyDelete