Sunday, April 17, 2011

giler terharu

al-kisah dikala pagi yg indah ni sajer je la on twitter.. bosan lak ngn fb kan.. so, jengah la  twitter aku yg hidup segan mati x mahu tu..hihi.. so, nak twitt ngn sape la plak? x ramai geng lagi.. jdnye saje la la anto twit kat aznil nawawi atau pun dikenali sbg paknil.. nape? x caye..huhuh.. dengan tanpa rasa segannya aku nak bgtau yg aku memg peminat die..huhuh.. sapa yg x ininat dia aku xtau la..
1st thing yg aku minat die msti la bakat die.. seriusly dlm bidang pengacaraan aku rase xde sape lagi yang mampu atau layak ganti tempat dia.. aku ngat lagi zaman aku sekolah rendah dulu slalu tengok rancangan pop kuiz.. minat gile rncgn tu.. dgn gaya rambut pak nil mase.. n fesyen die mcm2..huhuh.. skrg aku dah nak tamat zaman university pun paknil masih gah lagi.. im proud of u.. lagi satu ngat lagi sitcom sambal kat tb 3.. ade 1 episod tu paknil jd bomoh.. kelakar.. then, name die mcm senyap jer.. kemudian die mengacara AF.. time tu memg fenomena sgt la.. dgn rncgn Macam2 aznil.. dari bdk2 kecik sampai ke org berusia minat dia.. yg aku minat die sbb dia ni talented..
bckp sal twitter tu aku saje la anto twit kat die n x sangka la dia balas.. b4 tis ade anta kat artis lain x pun di balas.. btw nak sy thank sbb sudi twit ngn sy...
 im always support paknil.. semoga sukses selalu.. amin..

2 comments:

  1. ~sikerangrebus~

    serius G-E-L-A-B-A-H..hahahhahaa....
    bangga la tuh....hahahaha...nampak sgt dah takde keje...tweet ngan artis ye skrg....

    tapi yup,rajin pulak aznil nak mereply...selalu artis wat tak tahu je...
    kt positif la::
    1. diorg busy kot.....byk sgt nak kene retweet
    2. twitter gile, ape yg korg tag tak dpt kat artis tuh
    3. artis tu buta huruf,tak tau bace yg korg tag nama dia
    4. artis tu tak pandai main twitter
    5. artis tu seorg yg membosankan

    haha..positif 2... :D

    ReplyDelete
  2. J-E-L-E-S
    ahahha.. gile bosan dowh.. ngah adict twiter la.. sian xde sape nak balas twit kau kan.. meh aku tweet kau yer.. ahaha

    ReplyDelete