Monday, March 28, 2011

LATIHAN PESEMBAHAN DINNER MAG

minggu2 yg busy.. 3 minggu sudah rupanya kami berlatih utk psmbhn dinner thn akhir kami nati.. ari ni ade lah ari terakhir kami berlatih.. esok mlm dah nak kene perform.. bukan calang2 org boleh buat psmhn ni.. nak2 kami akan buat psmbhn depan dr. rais yatim.. gile cuak!!.. psmbhn apa yg kami buat? kalau dah nama bkal guru pendidikan khas sah2 akan buat psmbhn melibatkan bhs isyarat.. bezanya kami akan buat psmbhn nyanyian isyarat.. mcm mane tu? kebolehan aku iaitu boleh menyanyi aku gunakan la.. so, aku nyanyi dan kwn2 akan interpret kpd bhs isyarat.. dan ade part yg mereka akan menyanyi ramai2.. setiap mlm aku latih diorg.. cuma satu dan ahad shj kami x akan berlatih.. cukup2 la 5 hari seminggu dan perlu rest la kan.. nak kate senang x jugak sbb ade diantara kami yg bukan mengajar bermasalah pendengaran.. so, ada yg x mahir isyarat.. mcm aku pun pengkhususan pemulihan khas.. cuma untungnya sikit aku dah blaja bhs isyarat dgn kwn2 lain.. nak kata mahir x la jugak.. cuma boleh la.. hihi..

bab nak aja menyanyi ni.. pun kene teliti.. bukan boleh main hentam.. nak2 part yg nyanyi beramai2.. kalau x buat betul2 wajib la bunyi mcm langau.. bersepah2 nyanyian tu.. so, kene oter la sikit2 supaya kdgrn smooth nyanyian tu.. kdg2 sian jugak aku ngok kwn2 aku ni belatihkan.. sapa yg pernah kerja dgn aku tau la mcm mane gaya kerjaya aku.. kene keja all out.. bg yg terbaik supaya hasilnya baik.. jd memg penat la sikit kan.. sikit ker? huhuh..

sempga psmbhn kami ni menjadi ingatan antara kami sampai bila.. nak2 dah nak abis stdy kat ukm ni.. moment2 ni pasti akan aku ingat sampai bila.. thanks frenz.. kita layan gmbr2 mase latihan..
wajah2 mereka yg terlibat.. ade sorg yg x dtg sbb ade hal2 yg x dapat dielakkan.
 bila dah penat praktis semua dpt sakit sawan kamera. pantang la acukan kamera.. mula kami ni posing kan.. gile bgmbr la kaedahnya kami ni..
semoga psmbhn akan bjln dgn lancar pd hari sebenar..
amin

No comments:

Post a Comment