Monday, March 14, 2011

nebes dan semakin nebes

seriusly semakin hari semakin aku berdebar2 sgt.. ape kes aku nak cuak sgt ni? cube teka? huhuh
pe kejadah bende alah ni kan.. actually aku ade test jpj hari esok.. test kereta.. tu la.. dah umur mcm nie baru terhegeh2 nak amik lesen kete.. kwn2 kau debot dah mencanak2 bawak kete sane sini.. serius nyesal amik lesen lambat.. esok akan menghadap muke jpj tu.. x tau la nape cuak gile.. kaedahnya mcm la jpj tu makan org kan.. tp aku rase semua org yg nak p test lesen mesti cuaknye kan..
leh x esok feeling2 nora danish.. confirm lulus ni..huhu.. kot ye la kan.. wah!! takut n cuak sgt.. sbb ade kawan dah p amik test tp x lulus.. berdoa dan tawakal je la esok.. dah belajar pun kelas memandu dgn ckgu yg best.. ckgu hanafi dan ckgu yus.. memg the best ar diorg.. dulu nye ckgu memandu memg garang2.. tp diorg berdua ni steady jer.. x lah aku kelam kabut nak memandu..
hopelly esok aku berjaya mendapatkan lesen kereta
AMIN

No comments:

Post a Comment