Sunday, March 20, 2011

DINNER ABADI'11

diam x diam dah nak abis stdy dekat ukm.. dan ni adalah dinner kolej yg terakhir bagi aku.. lepas ni dah tamat pengajian dah xde dinner kolej lagi.. thn ni agak bosan sbb kwn2 dah ramai yg xde.. ye la, kalau dulu geng2 ramai yang kos dia hanya 3 thn.. so aku ni kos 4 thn jd dah x ramai member.. kalau dulu 1 meja tu sgt la meriah.. tp skrg dah la x meriah sgt mcm dulu.. kali ni hanya kami berempat.. sedih3..
tinggal la kami berempat.. aku, hafiz, fendi dan faizul.. rase sgt x best.. tp kater org tu demi kali terakhir dinner kolej kan.. jd kami pergi juga la..
seriusly, psmbhn malam tu sgt bosan.. dengan org ramai balik awal.. kosong sgt meja sblm habis bhgn informal.. tp kitaorg tgu jugak sampai abis.. menghormati majlis.. psmbhn nyanyian pulak not bad.. suara dah ada.. tp nyanyi boleh lupa lirik, semput, suara pecah, tempo lari.. bukan aku ni ckp aku pandai nyanyi sgt, tp pd junior2 yg baru 1st time atau baru libatkan diri dlm nyanyian ni, plz jgn terlalu nervous.. kalau x kawal 2 sbb jd mcm2 mase atas pentas.. tu dia!! dah beri kritikan sudah..huhu.. tp aku paling suka mlm tu sbb?
aku pakai baju yg aku beli dengan duit sendiri.. dan aku jahit sendiri labuci tu.. ok x? mlm tu dah la aku dtg lewat sbb bersiap bagai.. jd majlis dah bermula.. bila aku masuk dewan tu wajib la menjadi perhatian dgn limpahan kerlipan labuci tu.. memg aku perasan ade org2 pandang dan mengata la tu aku pakai baju mcm ni.. tp ade aku kesah? kau mampu? ada?..huhuhu.. yg mengata tu kalau pakai baju cantik x pe jugak.. ade ke p dinner pakai t-shirt.. hello!! pls la menghormati majlis.. kalau pakai t-shirt 2 mcm nak p dinner kat kedai mamak jer.. choy!!
lagi satu nak crdt kat TASHA.. dia la buat make up ni.. utk pgthn korg die la sifu aku dalam bidang solekan yg aku ceburi selama ni.. dialah yang bagi ilmu dengan aku.. kalau korg nak guna khidmat make up dia pls KLIK SINI memg korg x akan rasa rugi dengan hasil kerja yang dia berikan.. thanks again to u tasha..
so, lepas balik dari dinner kami ke putrajaya untuk snap2 gmbr.. tp gmbr tu x amik lagi dari kamera faizul.. just ade sekeping ni je dlm kamera aku smlm.. dan aku sgt suka gmbr ni..
THE END

No comments:

Post a Comment