Monday, May 30, 2011

HANTARAN PERKAHWINAN

lama sungguh x mencoretkan sesuatu kat blog ni.. bersawang sudah.. bukan apa, lately busy dgn kerja sementara.. balik dah penat.. otak pun sempit dah utk mencoretkan sesuatu kat blog ni.. since, dah cuti sekolah ni gamaknya aku pun cuti.. jd, adalah masa nak berceloteh kat blog ni..
musim cuti dah tiba bermakna musim org berkahwin.. one of my best friend akan diijabkabulkan pada 4jun2011.. happy kawan dah sampai jodoh.. dlm masa yg sama sedih jugaklah lepas ni x leh lah serapat dulu.. almaklum la kwn aku tu pmpn.. kang jeles lak laki dia..huhu.. tp xpe aku dah kenal dgn bakal laki dia.. no hal la punya..huhuh.. sapa yang nak kawin ni kan? jom tengok sapa dia org tu
ok tu lah dia kawan aku tu.. entry before this ada cite sal majlis pertunangan dia.. so, sbg kawan baik mestilah aku kene tolong dia buat persiapan kan.. x kan nak tengok je kan.. bende 1st yg aku tolong ialah buatkan hantaran dia.. aku ni x lah reti mane buat nye.. buat setakat tahu je la.. dulu masa bertunang aku yang buatkan hantaran die jugak.. yang kat sebelah die tu adalah hasil kerja aku.. cuma sirih junjung tu je bukan aku buat.. dengan konsep putih salju yer.. huhu..
next,
ok ni lah dia hantaran yang aku buat utk majlis perkahwinan kawan aku tu nanti.. dengan tema cinta ibarat emas berharga hantaran dibuat  simple shj plus dgn kemahiran aku yg agak terbatas.. semua hantaran ni digubah dalam masa 3 jam.. seriusly, x sangka dalam masa 3 jam tu ni lah hasilnya.. agak menggembirakan..kotak2 baju, bakul dan yg lain2 semua aku decorate sendiri dan dibantu oleh kawan aku tu.. 
*senyum puas hati*
 x sabar nak tunggu majlis perkahwinan kwn aku ni nanti.. aku berdoa agar semua berjalan dengan lancar
amin

No comments:

Post a Comment