Friday, June 3, 2011

selamat malam
hai!
minggu ni boleh dikatakan minggu yang agak busy jugak buat aku..
mana taknya boleh dikatakan hari2 aku ada dekat rumah kwn baik aku "syuhada"..
pe kes?
semuanya sebab kawan aku nak kawin.. dari hari tu buat hantaran dia (ada dekat entry b4 this). pakaikan inai pulak lagi.. tolong settelkan pulak bunga telur.. mcm aku lak yg nak kawin kan.. tp mestilah aku all out kan.. dah namenye kawan baik aku yg kawin.. takkan la nak wat x tahu jerkan.. bukan aku sorg jer.. aku ngn syida (pengapit dia) yg jugak kwn baik aku sama2 berganding bahu nak membantu majlis perkahwinan dia..
alah.. kalau korg ada kawan baik pun mesti korg akan buat bende yg sama atau lebih kurang sama dengan apa yang buat ni..
alhamdulillah td (3jun2011-5.50ptg) dia dah bergelar isteri kepada shahrul fendi (betul ke nama penuh dia tu?).. muke kau fendi memg x leh blah.. cuak giler sey.. huhuh.. syidut (syuhada) kau memg berjaya berlakon td yer.. ecing wanita melayu terakhir.. ahaha.. sudah jer nikah kau back to normal la perangai kau kan..huhu..
 aku doakan kau bahagia dan jodoh berkekalan hingga akhir hayat kau bersama fendi..
esok pulak kene wat ape?
pagi esok kene mekap pengapit dia pulak.. hamboi! pengapit pun nak meletops jugak..huhu.. mekap nak mampan yer..huhu.. lepas tu dtg majlis kawin die.. besok pasti akan jd menjadi hari yang indah buat dia serta aku bila mana aku sama2 tumpang gembira.. esok jugak jumpa la kawan2 lama.. yahoo!! seronok bila sesekali berkumpul ni.. x sabar nak tunggu esok..
cerita tamat!

No comments:

Post a Comment