Monday, June 27, 2011

terapi penghilang stress

assalamualaikum
salam sejahtera
memg aku x dapat nafikan yg aku stress sedikit dgn kerja aku.. kerja,kerja,kerja dan terus kerja.. xnak ckp kenapa aku rasa stress dgn kerja aku.. sbb aku rasa ianya terlalu sensitif dan aku x nak nati menyebabkan nama org lain buruk.. jdnya bila aku dah stress ni mula lah aku buat sesuatu bg aku hilangkan stress.. yg pasti aku akan buat bende yg aku minat la..nak kate aku ni kreatif aku x leh la nak ckp mcm tu.. sbb aku pun x tau la aku ni kreatif takat mana.. cuba aku rajin mencuba.. so, apa yg aku buat?
ha.. tulah keje aku.. siang keje kantin n malam aku buat kerja ni.. jahit manik.. act aku memg dah lama buat jahitan ni.. cuma waktu lapang je la.. lagi pun aku pandai jahit yg basic shj.. seriusly aku x pernah belajar kat siapa2.. cuma aku pernah tengok baju kurun "nurul haida a.k.a kak da" aku belek sikit2.. then aku try dan jadi.. yg ni cuma aku buat die lengan shj.. lepas ni ade 2 pasang baju akak aku yg tengah tgu turn nak disiapkan dan baju mak aku lagi.. gigih.. tp xpe la.. dah minat punya pasal.. nak amik tempahan x berani yer.. so, bis la baju mak aku yg jd mangsa..
the end

1 comment:

  1. pehhh...rajin gilak ko..bgus2,yg pntg ko dpt uruskan stress ngan baik..hihi..
    follow blog aku weh~http://lennyislenn.blogspot.com/

    ReplyDelete