Monday, May 2, 2011

cherry berry


OMG!!
sgt down bila dilanda cherry berry.. kalau sapa yg x tau ape itu cherry berry ialah sejenis makanan, eh salah.. sejenis penyakit iaitu cirit birit.. dgn kuase kretiviti i yg setaraf dgn sailormoon (loading), aku telah ubah name tersebut bagi tujuan komersil..seriusly memg x tahan la sakit perut ni.. semua nya sbb punca makanan la.. aku tau la korg tu ckp aku main bedal je makan kan? DOWN!!..
al-kisahnya la 2 hari lepas aku p majlis perkahwinan..semuanya disebabkan makanan tu.. mula2 aku p amik makanan tu aku dah bau something dah.. aku x leh kesan lauk yg mana satu yg x ok ni.. jd masa amik nasi tu plak aku ngok asal je lembik semcm ni.. bila dah duduk kat meja mkn kwn aku pun mula la naye sal aym masak merah ni aym dia berbau.. dan aku pun rasa mcm tu jugak.. aku rasa dah basi.. pelik kan kat rumah org kawin boleh plak aym masak merah basi.. jd aku just makan la daging masa kurma dan aym dlm pinggan tu aku ketepikn sikit.. even aku dah pun makan sikit aym tu.. sbb b4 kwn aku ckp tu aku main sental jer.. dah lapar sgt.. bila dah ckp tu aku pun tolak ketepi.. balik dari majlis tu perut steady jer.. bila dah jam 3 pagi.. hamik!! perut aku memulas la plak.. kene cepat ke toilet.. bila dah sudah sakit perut lagi dan lagi sampai jam 6pg.. ok lemah tenaga.. mana kan mengantuk lagi.. kat umah guna toilet tradisional..down!!.. esoknya spatut aku kerja katering terus x pat p.. sbb kul 9 pagi still ke toilet lagi.. aku tanya kwn aku, 2 org yg kene cherry berry.. ayh kwn aku yg dtg tu pun kene jgak..oh! no..
apa lah katering ni kan.. sian kat tuan rumah.. tecemar nama mereka.. catering punya hal la.. mana x aku bising sbb aku dah biasa kerja katering sepatutnya mereka perlulah bertanggungjwb dan bg servis yg baik sbb org dah tempah makanan kan.. nak jamu org ramai.. kalau dah semua yg makan tu kene cerry berry kan susah tu..
huh!!
*mengeluh*

No comments:

Post a Comment