Saturday, August 29, 2009

slmt menyamBUT hari TUA (miss Tahsa ronggeng)

19 ogos 1987 lahir la manusia yg bnama INTAN NATASHA ABU BAKAR kat dunia nie.. kat hosp mane, wad bape, katil no bape???? semuanya aku x tau.. hahaha... klu nk tau kene terjah pak cik bakar la.. jap call die naye.. "helo pakcik, dulu dak tasha nie diberanakkan kat ne ey?" ayah tasha pun memberitahu "asal kau nk tau nak?" tibe2 aku menjawab.. ade aku kesah.. hi3.. ampun pakcik.. saya lagi bersenda yar.. ckup2 la intro entri nie.. so entri kali nie aku nk cite sal sambutan hari jd tasha 19 ogos 2009... sebelum aku nk mulakan entri nie aku nk mgeluh dulu... huh....
pe kes lak nk mgeluh nie??? ish3.. mane x nye.. suprise party dak nie la yg paling ktandusan idea tol..nk wat dalam pelusuk ukm.. errrr bosan la.. dh hampir ke semua mjadi tempat sejarah kita org..

pikir punya pikir.. aha''''' aku dapat idea.. mule2 skali nk rancang wat kat mcd pkns.. tp mcm x best la plak.. kemudian timbul plak idea nk wat kat putrajaya.. so merancang la aku sbg ketua program.. citenye wani ajak p pjaya.. then aku pun menyaport wani kate ajak p karok.. dsbbkan rmai manusia yg p n mantan yg ecing2 xnk naik moto.. kau ngat kau bos ke?? huh.. so, katernya aku naik moto ngn azri.. aku lak ngan pantas telah menjalan kan promosi kelab koling dan bjaya menarik ahli baru iaitu amy the geng untuk join skali.. alangkah bagusnya diorg turut menyertai kelab ini.. smkin bkembang kelab nie..hu3.. petang 2 dah nk jadi la p pjaya.. katernya aku naik moto tapi sbnr nye aku naik kete ngn amy the geng.. kelas abis kul 3 ptg.. sempat g beli brg.. tibe2 ujan pulak turun.. ape leh wat.. kene tukar plan b.. jalan cite masih same kak ketom oi.. tp tukar tempat je ha.. ke kajang n bagi tau gak yg group amy the geng ikut.. so, aku pun p la awl sikit ngn amy the geng pas isyak beli kek.. tempat kejadian yg dipilih kat KFC.. sbb aku dutanye.. hahah.. kat bwh nie kek yg kita org beli...

ha... cantik x kek yg kitaorg pilih.. nice kan.. rase pun sedap.. so lupe lak.. tema kali nie GEMERLAPAN.. tema 2 aku yg pilih n semua wajib ikut.. sape yg xde baju mcm 2 aku telah melonggarkan syarat tsbt dengan mgunakan spanar la player la ape semua pd mereka yg xde baju mcm 2 pakai baju warna yg paling terang.. semua dh ikut konsep.. ya bgus.. tibe2 spek mate aku nk pecah.. mantan lak wat mereng pkai baju mcm nk p dinner.. the.. plz find imej consultant ya.. secepat yg mungkin..hu3.. elo mkn kat kfc jar.. bukan kat palace golden horses.. (betul ke eja nie.. lantak la).. hi3.. group aku sampai dulu then group yg naik kete tasha pun sampai.. bile bekumpul depan KFC aku mulakan lakonan yg aku pelajari dari fauziah nawi a.k.a kak senah toreks.. hu3.. dialog berbunyi mcm nie "alamak!! kamera tinggal dlm kete.. amy nk kunci".. padahal aku nk amik kek.. semua masuk kfc n aku pun sampai membawa kek dan letak dpn tasha.. die leh wat muka blur die (spt knk2 autis.. he3).. so aku kate kek hari jd die.. baru la die tahu.. semua beli mkanan dan bkumandang la killer song malam 2.. lagu ciptaan x tau sape?? "happy birthday"tersenyum riang la org yg menyambut hari tuannya ini.. mlm tue sgala diet yg dia buat hilang punah yer.. kek di baham apetah lagi set snack plate kfc origanal kegemaran die turut dibaham oleh die.. hu3.. makannye makan sampai kenyang pas2 program seterusnya kite p karok la plak yer.. lame gak aku x karok.. so aku membawa lah semua ahli kelab ke pusat karok di metro point.. 11 orang smuanya.. dgn konfident book bilik sampai 2 jam.. yakin...

byk la lagu yg dipilih.. dari lagu dangdut ke lagu rancak ke lagu ballad.. dari lagu zmn p.ramlee sampai la zamn skrg.. ade nayi solo dan ade lak nayi duet.. yg 2 aku x leh bla.. bkn main suke bduet satu pasgn nie.. ade aku kesah.. nk ngok gmbr die jom...
ngok 2.. penyanyi pempn bukan main feeling bis.. psan ngah nayi kat ptdgn one in a million ke.. klu aku juri aku akan ckp.. better u go back n dont come again.. ha3.. penyanyi laki nyer yg ecing malu2.. pe kau ngat sore kau mcm nuar zain ke.. hu3.. ape2 la yg penting x dpt lwn aku.. haha... so, melalak sakan la masing.. wpun sbnrnye xsiment bukan main betimbun.. tp wat rileks je sudah..

dekat kul 1 lebih pagi yer.. bkn main lagi ank dara semua balik lewat.. aku ngn azri lelaki x kesah lambat balik.. idup org bujang.. standard ar.. hu3.. pe pun semua seronok mlm 2.. pas nie turn sape lak kan??? so kite TUNGGGGGUUUUUUU...

2 comments:

  1. wah,bukan maen terjah ye post kau kali nih..sal berduet 2 xnahan..n tetibe plak bley terselit nama "kak senah toraks" kat sini??? kau tau xdia 2 sape??? 1 mesia knl dia...nk2 si sha 2 ha,add dia dlm facebook..kang dia saman kau..hahhahaa

    ni la antara b'day2 ketandusang n kegersangang idea nk wat...jgn luper ade lg bday yg lom dsambut...wakakakkaa

    ReplyDelete
  2. HAHAHAH.... GILA LA KORANG!!
    AKU FREN NGAN SI SENAH 2 TAU!!
    HAHAHAHA...

    NI nk komen gak tang mantan kite 2.... bju dah gemerlapan, ala2 nk g dinner...tapi seluar xtahan....
    BANJIR.... cuber perhatikan btol2...

    ReplyDelete