Saturday, August 1, 2009

DRama..Drama.. aku Poning...

setiap org ade bende yg die minat nk wat.. mcm aku nie.. konfem la aku suke nyanyi.. bende 2 dh sebati dlm idup aku.. suh je aku nyanyi anytime jer.. tp kali nie aku kene blakon drama.. ampun taubat nk belakon.. sbb aku rase diri aku natural (ecing),, x reti nk blakon2..
smua nie bermula bile aku kene amik klas foundation english... simulasi die kene blakon drama.. dlm kelas nie plak aku dilantik sbg monitor kelas.. lagi la pening aku.. mcm2 karenah dak2 kelas.. kelas aku ade dak student p.khas, p.islam&al-quran dan fssk.. yg lain ok melain kan dak 3 org nie dri fssk.. haka, tarmizi n hafifi.. ade2 je perangai die.. smua bengang ngn diorg.. bengang sal ape x yah la nk detail citernye.. sakit ati je nati..

ok la.. smbung lik sal drama.. sbb kels fdation nie aku berangan2 gile nk wat ala2 drama muzikal.. peh..budjet gile.. but at least impian aku dh tercapai.. oleh sbb aku x gheti nk blakon.. so aku sumbang la kepakaran nyanyian aku nie ha dlm drama 2.. ala2 muzikal.. duk2 belatih2 kerap kali hari pertandingan 2 pun sampai
nie la atr polan2 yg tlibat dlm drama nie.. dlm drama nie pegang watak sbb pemain biola, penyanyi koir n penyanyi mase majlis kawin.. utk majlis kawin tu aku nayi lagu MY BABY YOU. 2 1st aku nayi lagu yue dpn khalayak rmai.. peh2.. takut sbb aku jarang nayi lagu BI utk show2 nie.. the sweet memory hari tue bile aku diminta oleh judges utk nayi kembali smentara markah nk dikira.. so aku menyanyi la dlm dewan kuliah 2.. kire aku wat show amal witout dbyr.. rase seronok bile aku mdpt tepukan gemuruh.. bile dh abis.. penonton masih nk aku nayi lagi.. so aku kate xde muzik.. then judges pun suh nayi lagi.. dgn x nk mhampakn peminah (cewah2) aku nayi lah lagu MY destiny tanpa muzik.. aku nayi only 1 verse until chorus je.. no lebih2 ha..
gmbr kat atas nie aksi ngah nayi show amal 2 le..hi3.. bile nk umum kan sape menang dh pun tibe.. kitaorg nye la cuak.. akhir nye kita org x menang pun hadiah utama.. tp kita org menang 2 kategori.. pelakon pembantu wanita terbaik - ida dan pelakon wanita terbaik - min.. wlpun x menang adiah utama janji kita org enjoy.. gmbr kat bwh nie gmbr mase latihan n hari ptdgn drama..

No comments:

Post a Comment