Friday, July 31, 2009

My birthday.. happY

hi!! nie 1st aku blogger kat sini.. before this aku wat kat fs jer.. kat fs 2 dh penuh coz berat ngn pic2.. so, aku nk citer sal besdy aku.. dh lepas dh pun.. tp syok kali nie sbb sampai 3 kali di sambut.. mcm artis.. artis ke?? hu3.. first si kembar name fendi sabah my x rumet n fendi srwk.. teapat jam 12 wat kejutan.. aku x perasan ari 2 hr jd aku (nie bukan ecing2).. so kita org p la pasr mlm.. nie spt biase akan mbeli sampai penuh jari jemari.. balik dr 2 kitaorg be3 mbaham la mkn yg di beli 2.. lepak2 dh nk dkat kul 12.. so aku balik blik sbb nk semyg(kantoi smyg lmbt).. bis je aku solat ade org ketuk pintu... then dak 2 org tuk bwk kek.. so kitaorg melantak la lagi
bsoknya.. dpt kek lagi.. kenduri kek.. kali nie lini my best fren sejak zmn skolah bg.. die dak ukm gak.. die suh dt UO sbb nk kirim brg.. rupe2nya bagi kek.. org dh bg.. kite amik.. hu3

kek nie plak.. geng2 kamcing aku.. dak2 pend khas.. ari jd nie disambut lepas masuk sem baru nie.. sbb x jumpe kan.. aku yg wat shotsem.. ade yg lain x wat.. so kesnye mcm nie.. diorg ajak p joging mcm biase kat tasik kejut.. kul 5.30 mcm biasa.. aku ok je la.. sbb dh lame x jog ngn diorg.. nk dekat kul 5.30 diorg msg kate lmbt sbb wani.. so aku x kisah la sbb wani memg lmbt.hi3.. then diorg msg kate dh sampai kat tasik kejut.. aku pun p.. sampai je jln kaki lu nk warm up ngn diorg.. bile dh sampai kat 1 bukit 2 diorg ajak lepak dulu kat atas pondok bukit.. then tasha ade kata ngn pakwe die afiq.. ngn kek.. diorg pun nayi.. aku lak muke mcm x de perasaan.. sbb diorg smua ckp mcm 2.. ye la sbb dh lebih 1 bln dr tarikh sbnr.. aku pun xde teragak diorg nk smbut.. aku mati2 ngat nk p jog.. tp ape2 pun tq kat tasha afiq nadia, wani, mokna, muni n farha..

so geng tq sbb smbut my besday.. wlpun dh 22 thn.. xpe.. mude lagi.. hi3

No comments:

Post a Comment