Sunday, August 2, 2009

Let Hang OUt witTh gurlzzz....

ermm.. satu kemestian dgn sikap confident nye aku akan merayap2 ngn dak2 nie.. kali nie aku merayap ngn bkal ckgu2 wanita di mase hdpn katernyer.. hi3.. trip jln2 yg pertama aku bcdang nk beli kamera digital baru.. so, bermai2 la kami turun ke loyat (rmai ke).. ahli2 y menyertai rombongan nie (skema ayt) ialah miss tasha, wani senget dan mokna.. hu3.. aku nie dah le x pandai nk beli kamera nie.. so nsib le miss tasha nie tolong aku.. byk kedai yg dh kitaorg survey akhir nyer dpt la kamera yg dhajati.. melayang wit aku RM449.. tp ok pe.. x la mahal sgt..

bis je agenda kita org ke situ.. mkn jap.. sbb lapau.. mkn kat MCD.. dh kenyang melantak.. dgn rase confidentnye nk p klcc.. nk p aquaria.. pegi jgak sbb diorg ade yg x penah p.. aku dh pnah pegi..

selang bape minggu kuar lagi.. nk kuar sbb nk byr wit PT skit.. p la byr rm100 jer.. p la aku ke kl sentral ngn si kama, yanting, samini, cha n leni.. yg aku bengang kat org PT nie.. byar siap bagi resit besar mcm result exam.. tp just tulis dlm die bape yg kita byr.. x plak ditulis baki nye bpe setelah dibyr.. npak sgt x telus..
gmbr atas nie memg mengikut konsep 1 MALAYSIA.. hi3.. bis je kita org byr wit PT it time 2 merayap pulak.. p mines.. so kat sane para2 dayang sudah menunggu.. kak da kak yah n amy dh tunggu kat sana.. sampai sane main boling... then window shoping.. window ke?? sempat beli jam.. yg x leh blah kak da.. shoping sakan.. ngn baju la siap ngn hand beg baru.. bole??

dh merayap sampai penat.. kitaorg pun balik la naik bot.. smua ngn perangai jakunnye.. siap bgambar.. hi3

No comments:

Post a Comment