Monday, April 19, 2010

TQ FRenz



student klu x mengalami masalah kegawatan kwgn mesti x sah.. aku jugak mengalaminye.. bile nk ujung2 sem nie la aku diduga ngn ade mslh.. contoh nye spek mata aku rosak..huh.. tu pekara yg mencabar skali.. mane xnye.. xde spek susah la aku nk melihat dgn terang..apa yg aku leh wat.. nk2 duit xde.. mula nye spek aku tue longgar bingkainye.. aku just ngat yg skru nye longgar.. so aku p ketatkan dan org kedai tue kata yg spring die rosak.. so bia la dulu.. sbb still leh pkai.. 3 hari lepas p kedai tue.. spek semakin longgar.. dan akhirnye.. terkulai.. OMG.. sabar je la..

klu nk betulkan.. aku xde wit.. xpkai spek xplak npak.. so, bile p kedai kene tukar bingkai.. pling murah pun masuk cermin 250 tue pun low quality.. dugaan lagi.. mane aku nk cekau wit.. bukan aku nk kate xde duit langsung tp aku just ade simpan utk praktikal sajer.. seorg hamba Allah.. one of my best fren.. byk tolong aku selama nie.. name die "S" lain jantina.. die lah tolong aku.. die lah yg bagi bingkai cermin mata die.. dan still lagi guna cermin asal spek mata aku utk digantikan ke bingkai spek mata die.. wlpun org kedai tue kata ade kemungkinan cemin mata tue akan patah bila diganti.. nasib bile dah selesai diganti x patah cerminnya.. thanks god.. masih ade yg sudi menghulurkan bantuan.. thanks "s".. wlpun kite x rapat mcm dulu tp kite still same2 menjaga hubungan persahabatan kite.. mule2 aku memg xnk amik.. die dah slalu sgt tolong aku.. tp die ikhlas.. die bg.. die pun kate die ade lah 2 atau 3 spek.. sbb dulu die addict ngn spek mata.. syukur sbb kau sudi tolong aku.. aku akan jage spek nie elok2.. thanks 4 everything that u have done for me..
-TAMAT-

No comments:

Post a Comment