Tuesday, April 13, 2010

happy besday FARHA&SIDIQ

klu dikira aku rase entri utk sambutan hari lahir sgt byk..huhu.. tp xpe la.. 2 dah jd tradisi kalangan kitaorg.. ape salahnye kan.. utk gembirakan kwn2 jugak.. dah duk jauh ngn famili.. kwn2 ibarat famili kita jugak.. so apalah salanye kite menggembirakan diorg.. x salah kan???

kali nie sambutan hari jd farha n sidiq kitaorg wat mase stdy grop.. al maklum la.. skrg nie ngn demam exam katernye.. so sambil2 stdy tue wat la sambutan tue.. ari jd farha dah lepas n sidiq la coming soon.. so sambut je skali.. senang.. mase break skjp pas styd tue p la beli kek.. kaedahnye si sidiq ikut skali sbb die nk beli mknan tghri.. so skali jln.. walhal hanya di war2kan je nk sambut hari jd farha.. so sampai ke kedai aku p beli kek sidiq beli makanan die.. die x tau pun nk smbut ari jd die.. kek pun ade tulis name die skali.. yg aku bengang nie plak.. akak kedai tue la.. aku dah eja ngn baik n tulis cukup cantik kat kertas bg die uk tulis atas kek.. boleh plak die salah eja name farha jd farhan.. habut.. leh masuk kelas aku.. kelas pemulihan.. x gheti eja..huhhu.. salah name xpe la kan.. xkan nk padam lak kai liquid ke ape.. sah2 tue kek kan..hahaha..

No comments:

Post a Comment