Sunday, April 4, 2010

again.. pitcure editing..

dah jd mcm hobi aku la plak mengedit gambar org.. tp gmbr yg aku edit nie bukan la aku amik n suka2 jer nk edit gmbr org tue without permission la kan.. smua nie atas permintaan.. so aku pun ngah minat edit n aku wat ar.. as long as bende nie happy kan org tue dapat jugak aku pahala..kan?? hihih.. jom la kita ngok picture sape setrusnya yg dieditkan gmbr nye..

1. kak yah
die nk gmbr die diedit letak lirik lagu kat gmbr die.. aku mula2 fenin kepala la nk letak lirik ape yer.. discus ngn kak yah amik la a part of lyric lagu because you love me.. so nie la hasilnya..


2. nazri
en nazri nie plak gmbr die de 3 yg aku editkan.. 1st itam putih mcm gmbr tasha yg pertama, entri sblm nie.. kedua painting style n ke tiga nie x silap aku ala2 ilussion.. agaknye la.. main bantai jer wat.. janji nicekan.. gmbr 1 n 2 x aku masukkan sbb dah ade pic yg mcm tue aku dah wat kat org lain.. so nazrinye gmbr aku amik yg ilussion nye.. so hasilnye seperti kat bwh nie..


diorg suke aku pun suke.. so kemahiran aku mengedit bertmbah lagi.. lgpun aku norvis lagi dlm bidang nie.. x pro lagi mengedit gmbr2 nie.. aku lebih suka pic tue simple but nice ditengok.. :)

No comments:

Post a Comment