Thursday, April 8, 2010

HAPPY TIME

exam lagi bape hari je lagi.. tp sempat lagi merayap.. ngn kaki yg masih sakit tanpa menghiraukannya, sifat konfiden mendominasi diri utk pegi mandi manda ke SG. GABAI.. actually tis is my 1st time dtg kat tempat nie. b4 tis aku ngn member2 lain slalu p mandi manda kat sg. tekala n awal2 sem dulu ade p mandi manda kat sg. congkak.. kali ni trip bsama2 kwn2 blok aku kat kolej amin nie.. dgn gigihnya kitaorg sewa kete nk p mandi sungai nie ha.. perancangan awal nk wat bbq bagai la kat sana.. tp malas lak plak.. so, nazri mengoferkan diri utk meminta bantuan mak die masak kan makanan kami.. simple2 je... nasi goreng, ayam goreng, sosej, nudget, kentang goreng, ade lak kuih lagi, dan air.. simple ke kaedahnye kan? huhuhu.. b4 nk ke sg. gabai singgah kat umah nazri amik makanan jap.. tq kpd mak die yg masak makanan kitaorg.. best3..

sampai je sana.. aku dah down jap.. ngok tangga punya la tinggi.. klu mandi kat gunung ledang (name lain sagil) tangga die tinggi mencacak ke atas jer.. nie plak tangga nye la tinggi pastu berbelok2.. seriusly kaki aku memg nk tercabut.. dah ar sakit.. sabau je le.. penat benti penat benti.. tue je la kojenye bile naik tangga tue.. lum mandi lagi aku dah kuyup dah dek peluh yg setara ngn air sungai gabai yg mengalir tue ha..huhu.. tp x pe la smua nye peglman baru.. letih tue memg ar letih.. bile dah ngok sungai tue terus hilang.. mandi manda la kitaorg sampai petang.. pastue balik dgn rase sgt penat akibat bergonjeng sakan kat sg. gabai..huhuh.. :)

3 comments:

  1. nielah dia satu pengalaman yang tidak akan kita lupakan yerk...
    mmg seronok sgt...
    jgn down debot...yg penting ko berjaya daki ke puncak bukit...
    chaiyok2...

    ReplyDelete
  2. Wow... sempat lagi mandi manda ye.. Aku suka nama sg tu.. Sg. Gabiu..huhuhu dah macam nama hantu lah pulak..heheeh..

    ReplyDelete
  3. debot..!!!
    aku dh tukar link url blog aku tau...
    bengang tol ngan manusia yg xleh tgk aku senang...
    huhu...

    ReplyDelete