Friday, January 1, 2010

SELAMAT TAHUN BARU 2010


Pejam pelik pejam pelik dah masuk tahun baru.. skrg dah pun 2010.. wake up faizal.. jgn kau masih berangan.. semakin hari semakin meningkat usia.. jd matang.. bole ke?.. tue persoalannye.. hu3.. thn 2009 mcm2 perkara berlaku..ade suka ade duka.. same la mcm kehidupan korg yg lain.. cume situasi kehidupan kite sahaja berbeza.. cakap pasal tahun baru nie.. mesti la x lepas dari persoalan ape azam kamu? *bosan..
aku x pernah berazam setiap kali tahun baru.. kehidupan aku lalui setiap masa 2lah yang aku akan tempoh stiap hari2 yang berikutnya.. sampai la tamat riwayat seorg insan yang bernama faizal nie.. aku x pnah nk tanam azam2 baru mcm yang lain.. ntah la.. korg rase pelik? bg aku x pun.. sbb aku suke ikut ape yang akan berlaku dlm khdpun aku.. bukan sbb aku nie prejudis terhadap pembinaan azam baru.. tp yg nyata itu lah aku yng x pnah nk azam setiap tahun..

*SELAMAT TAHUN BARU*

No comments:

Post a Comment