Sunday, January 24, 2010

kemERIAhan di Sg. COngKAk..

lamenyer x mandi sungai... al-maklum la.. kat gemas xde pun sg yg dikomersilkan untk p mandi manda.. klu nk p mandi sgt kene p sagil @pun gunung ledang.. x pun balik kg kat ulu yam baru la pat mandi mandi.. so, ahli pend. khs 07/11 telah pun merancang nk mandi manda beramai2.. mcm biase la.. aku menjadi ketua perancang.. mula2 nk p sg.tekala.. tp dak2 nie nk beraluh tempat pulak nk ke sg.congkak..

xtvt nie hampir ke semua ahli kelas p.. ade yg x pat p tue ade urusan kat skolah dan dah berjanji ngn org lain tlebih dahulu.. tp x pe lah.. next time klu pergi lagi hope smua leh pergi.. rombongan sbyk 3 buah kete and 3 biji moto berkonvoi ke sg.congkak.. aku mcm biase la.. bawak moto legend ksygku itu.. aku x penah p pun kat sg.congkak.. so jalan nk p x tau.. follow la diorg2 yg tau.. nk dijdkan cite boleh plak tersesat.. tp bukan aku.. din ngn azri.. ape dah.. yg bwk kete pun satu.. laju sgt.. sian kat kitaorg yg bwk moto.. hu3.. si din ngn azri plak muke konfiden thap gaban main jalan jer.. kan skali dah sesat..hu3.. tp akhirnya sampai gak ke tempat dituju..
nie la smua ahli2 rombongan yg begitu teruja nk mandi manda kat sg congkak nie.. kalah dak2 skolah.. hu3..
mandi2 jgak.. sesi 4toshot wajib yer.. nie jgn plak nk mengosip.. sblh aku 2 kak filzah.. pangkat akak ok.. cume die kecik je.. kurang gizi makanan.. hahaha.. opss.. sori kak..
penat2 mandi.. makan.. mandi makan mandi makan.. 2 je la koje spjg kat situ.. masing2 bwk makanan.. then kat sane kongsi makanan.. seronok sgt.. bis je sesi berendam naik semua tukar baju.. n xtbt wajib pose sana sini.. hi3
happy.. :)

1 comment: