Wednesday, October 21, 2009

STDY.. jgn x STDY.. alih2 aku Stdo..he3


time 2 stdy la this wiks.. but me stil tgapai2 bintang di awangan.. gitu la gamaknya.. baru je balik dari kl.. jumpe mak ayh.. syukur alhamdulillah xde pe2 yg berlaku.. keadaan masih terkawal.. syukur.. ape kes plak gmbr kat atas nie kan??? ish3.. sbnr nye korg minggu nie dan seterusnya aku kene mengumpul sgala2 ilmu lebih kot dari beg katun 2.. hu3.. pas 2 limpahkan sampai banjir kat kertas jwpn exam 2 ha..

takut2 memg takut gak skrg nie.. exam kan.. ade ke yg sgt teruja nk exam.. hu3.. ade kot.. manusiakan diversity la plak kan.. 2 hak diorg la kan.. aku nie ntah la.. klu la mase skrg nie pat karok nie best sgt nie.. bole?? ilang tension.. ala2 korg yg bace mesti ckp.. p la mengaji utk ilangkan tension.. elo3.. i tau la ok.. x kan i nk wat ibadat nk canang seluruh semeste nie kan.. apa guna nye mcm 2.. riak sajo namenye..

korg yg mesti ngah tension.. ade yg still wat xsiment.. last2 minit kan.. tp xsiment nie x leh nk wat awalnya.. last2 baru dpt idea.. alhamdulillah xsiment aku dah setel.. x usah nk pkir2.. fokus pd exam.. fokus ke mslhnya kak bedah oi.. tp ape2 pun aku nk ucapkan:

SLMT MENDUDUKI PEPERIKSAAN

korg duduk je.. x yah jwb ape mase dlm dwn 2.. ahark3.. gurau je.. korg jwb elok2.. stdy smart n smoga berjaya.. mcm 2 gak ngn aku.. AMIN...

No comments:

Post a Comment