Tuesday, October 20, 2009

feel Something.. I dont know how 2 descibe???

Jam 1.18 pagi
Hari: Selasa

Aku rase smua org time nie sibuk stdy.. ye la time nie mgu stdy wiks.. but me.. x rase apa2.. blum stat stdy pun.. bukan mls.. tp mood 2 blm smpai agaknya.. aku try bukak buku.. last2 nothing yg aku dapat.. act hati aku nie.. rase x sedap.. aku x tau la nape?? agak rase pelik.. tp x tau mcm ne aku nk describe perasaan aku nie??? how??

aku masih teringat kata2 mak aku bile die kata die mimpi aku ketuk pintu rumah then die bukak lihat aku pakai baju melayu putih?? aku x tau nk describe mimpi nie..

mcm ne pun pagi nanti aku akan balik kl gak.. jumpe mak ayah aku.. harap jiwa aku akan tenang.. dan aku akan mula utk stdy nie.. tension pun ade gak.. tp biar la aku jd kan private hanya aku saje yg tau..

bila duduk pagi2 hari nie.. mcm terngiang2 lagu ayh&ibu
"ayah&ibu 2x.. itula permulaan kami.. dpt melihat bulan&matahari"..
lagu yg sgt bermakna dlm diri aku..

2 comments:

  1. Salam..
    Semoga hanya yang baik2 sahaja akan menyusul tiba untuk u. I doakan kesihatan mak ayah u sentiasa dalam keadaan yang baik. Jangan risau, insya ALLAH, doa anak yang soleh dan taat akan dimakbulkan ALLAH. do study hard and pray harder. The best is yet to come before you.

    ReplyDelete