Wednesday, October 21, 2009

KAUNSELING THE MOVIE..

ha.. amik kau.. ala2 poster utk movie kat pawagam.. gtew la kaedahnya.. sempat lagi aku mengeditkan poster lakonan kami nie.. tibe2 jer posterkan.. x bgtau asal ade poster nie kan.. act mcm nie la kwn2 yer.. subjek bimbingan&kaunseling nie simulasi die kene belakon sesi kaunseling.. chop2.. sblm 2 layak ke aku nk mengkaunselingkan org nie ke tipah oi.. ish3.. aku nie pun x terkaunseling ha.. nie pengakuan ikhlas nie.. hu3..

adoi.. bab belakon2 nie la aku lemah nie.. aku ni penyanyi jer.. gtew la statmen brani mati aku.. penyanyi ke? syrkt mane kau sain kontrak kan.. hu3.. aku nie menyanyi nie kau suh la aku sampai beratus lagu pun leh aku nayi.. klu kudrat mengizinkan la.. xde aku kesah sgt de.. di awal2 kemunculan aku distage aje yg agak2 gabra.. lps 2 mtk maaf ke bang leman oi.. pentas 2 akan menjadi milik aku sepenuhnya pas 2.. bole??..hi3.. nie dmtk uk blakon.. rase mcm nk pengsan jap..nk x nk nie dah kene wat kan.. so aku teruskan jua (ayt pasrah)..

skrip cite nie aku plak yg watnya.. ala2 yusof haslam sgt aku.. porah la perasan.. pas 2 aku blakon jd ketua kelas ngn bapak.. adoi.. name aku dlm cite nie pak ayob.. klasik nasional betul name.. tp smua name klasik yg aku wat.. ok pe name mcm 2.. senang nk sebut.. siddiq sbg ckgu ujang.. muni sbg gayah.. dan tasha sbg puan temah merangkap isteri aku.. dan nadia sbg narrator cite nie la.. aku plak kene ckp nogori.. lamo x bockp ghaso lain la ckit.. tp skill bckp nogori msti ado beb.. sah2 den anak nogori.. hu3..

masa nk tayang kat dlm kelas 2.. aku malu gile.. klu stakat ngok vid aku nayi 2 xpe la jgakkan.. nie satu kelas ngok aku n kwn2 lain belakon.. mase sesi rkman x usah ckp la.. bape kali tegelak2.. sampai nk pecah perut.. aku rase klu ahmad idham la pengarah harus la die dah baling kerusi kat kitaorg.. ngok muke masing2 je terus tgelak.. salah ckp sikit tegelak.. smua nk gelak.. perut pun mcm nk terburai tegelak ok..hu3.. but we all hav fun.. wpun kitaorg bkal ckgu but textline
"we are professional" dipegang smua dpt dilakukan dgn baik..
korg nk ngok ke mov nie.. tgu je kat pasaran.. klu ade.. haha.. verangan je la kojo ey ai.. x yah la ngok sbb malu nk tunjuk.. klu ade vid nati korg leh ngok.. klu x de aku upload kan means xde rezeki nk ngok lakunan aku itu..hu3.. TUNGGU.....
Nie la movie nyer.. enjoy!!

video

No comments:

Post a Comment