Thursday, October 29, 2009

sepetang bersama Episod 2

dh masuk episod ke2 rncgn nie.. wlpun xde stesen tb mane yg amik.. ala2 kumpulan indi la rncgn nie.. bole?? hu3.. last entri talk about my exam kan.. latest entri nie pun cite yg berkaitan entri sblm nie.. kn aku dah ckp yg aku de exam kepelbagaian yang memeningkan otak aku utk membaca dan memerize.. tp aku masih de ke sempatan lagi menjayakan program nie yer.. ok la.. sape die ahli2 jemputan.. lepas nie akan diberitahu..

al kisahnye la aku nie dah tertekan.. pas 2 plak mcm terfikir nk msak.. so brg dapur pun mcm dah nk habis.. belek2 nyer belek aku nk wat bubur la.. ape name bubur nie "bubur hentam sajalah".. hu3..
act nie bubur nasik ey pada sape yg x tau.. senang je la nk mask die.. skjap jer..
bahan-bahan
1. beras satu pot
2. kuib aym knor
3. bawang 1 biji dihiris
4. bawang putih 3 ulas dihiris
5. ubi kentang 3 biji potong dadu
6. ikan bilis
7. udang gagau
8. garam
9. serbuk perasa..
senang je cara nk wat.. korang dah basuh beras 2.. korg lebih la airkan sbb wat bubur.. then kau masukkan semua bahan.. pastu tunggu la die masak.. kan senang jekan.. korg leh wat nyer.. cube la resepi mudah nie.. mudah la bagi lelaki.. cepat..

ok sape plak kan ahli2 jemputan rncgn nie.. lokasi di studio (bilik aku).. 3 orang ahli jemputan.. nk tau sape.. lihat di bawah.. jeng3..
peh.. sedap sgt ke mahzuz.. muncung kau mengalahkan anita srwk yer.. hu3.. punya la kau begitu khusyuk sekali memakan bubur aku itu.. seblah die yg rmbut terpacak 2 sape lagikan.. ade la jgak gmbr die dlm blog aku nie.. si fendi.. org sakit baru lepas xsident.. so aku bg la makan bubur nie.. alamak!!! npak plak almari aku yg x berpintu itu.. aduh!! tp ape2 pun kemas yer..jgn jeles.. tau je la kolej amin nie.. flatlet die perabot semua highclass sgt.. IKEA keluaran pertama..haha.. next sape plak...
mr azza in the room.. hu3.. azza dan mahzuz merupa kan jiran tertangga aku di blok nie.. merangkap jiran bilik sebelah yg suka memekak dengan lagu jiwangnyer.. azza dgn lagu kesukaannya "Bertakhta dihati".. dasat.. tp versi black mentor ngn faradhyia duet 2 la.. hu3.. makan bubur siap letak kicap.. ikut suka kau la azza.. janji habis semuanya.. perut kenyang..

Adakah ade lagi episod baru rancangan ini.. TUNGGU!!!!

No comments:

Post a Comment