Tuesday, July 26, 2011

my passion : make up

seriusly, dulu aku x sangka yg aku ade bakat nak solek2 org ni.. klu lelaki yg dikaitkan dengan solekan ni memg la org akan pandang serong.. mesti di cop golongan adik2.. tp lantak la org nak kate ape.. bukannye aku nak memondan bagai..n bukan aku menyolek diri aku jd perempuan.. cume aku nak mengembangkan bakat aku.. bila seseorg puas hati dengan hasil kerja aku, x dpt aku nak gmbr kan betapa girangnye hati sbb ade org menghargai hasil kerja yang dibuat.. skrg ni sikit demi sikit aku menapak untuk memajukan diri aku dalam bidang ni.. mana tau rezeki tu ada kan.. insya allah.. 
amin..
since aku kerja sementara ni, aku dah bergaji sikit n aku nye duit hasil make up org kat zaman u tu aku beli la brg2 mekap utk kerja2 ni.. then, utk mengorak langkah dengan lebih maju aku kene wat profile work hasil kerja2 aku.. jd baru2 ni.. geng2 aku menjadi supporter aku utk hasil kerja2 ni.. special thank tu nadzariah, fadil n alin sbb sudi jadi model aku.. jom layan pic2 diorg..
ni la tiga insan yg sudi membantu.. kemudian konsep bergmbr act like pulang ke kampung halaman utk beraya.. so, ni antara gmbr tersebut..

act, semua gmbr ni ade di blog make up aku
(sila klik utk ke blog tersebut)
so, pada anda yg ingin menggunakan khidmat solekan aku boleh la contact.. dijamin harga berpatutan..

No comments:

Post a Comment