Sunday, July 31, 2011

litchin hi tea

bertuah!
ape yg bertuahnye? aku ditaja.. amboi statment.. pasang sugar mummy ke nak kene taja bagai.. huhu.. act, my sir (ckgu sekolah menengah aku) ajak tengoj show penyanyi tersohor berzaman iaitu aishah.. sapa yg x kenal x tau la nak ckp.. dienye lagu popular "janji manismu" yg sampai skrg masih segar.. n byk lagi la lagu popular die mcm camar yg pulang, kemaafan dendam yg terlerai, n byk lagi la..
act, ckgu aku pun nak jumpe die nye best fren mase zaman mrsm dia.. so, diorg ni pengguna produk ni.. tat y leh join hi tea ni.. so, dia pun angkut la aku skali.. dh org byrkan duit table jd aku g je la kan.. hihih..
shownye kat bapu pahat johor.. kitaorg sampai lewat.. sbb tersesat..  seriusly sepanjang jln tu susahnye la nak cari papan tanda yg sgt minimum untuk dijadikan panduan ke sana.. tu la ckgu aku pun satu x pakai gps.. zaman dah moden nak jugak ikut instinct katernye.. pernah lalu jln2 ni.. tp beberapa tahun yg lepas.. ayo.. loading jap ngn statmentnye tu..
sampai je aishah lum nayi lagi.. so, kitaorg sempat cit cat ngn kwn my sir tu then makan segala.. lepas tu baru la kak aishah stat nayi.. oh god! sore die memg tiada tolok tandingan yer.. mantap sgt sore dia.. masih spt dulu.. bila dengar dlm cd sore die dah sedap tp bile dgr dia nayi live lagi bertambah sedap..
finally dpt bergmbr dgn die.. dulu pernah jugak tengok show die kat ukm.. tp x sempat nak bgmbr.. masa ni die tengah nayi.. tp die sporting.. dia akan pergi ke meja2 utk bergmbr mase menyanyi dgn syarat sape angkat tgn dulu die akan pergi ke meja tersebut.. bila dah last tu semua suh die nayi kat stage.. then aku, my sir n kwnnye berani mati dtg kat die n mtk izin bergmbr.. n she ok..sambil menyanyi lagu janji manis mu sambil bgmbr..hihih
tis is my sir n his best fren.. memg sporting gile.. i fun sgt mase dekat situ
the end

No comments:

Post a Comment