Friday, July 8, 2011

KARAK the movie

aku baru je selesai menonton filem ni
rate yg aku boleh bagi cite ni dari 1 to 10 aku kasi 5 jer..
citer ni pasal 4 org sahabat dlm pjlnan dari kl menuju ke kuantan tp diorg stuck kat highway.. so, diorg amik jalan mudah utk elak dari kesesakan dgn mengikut jln lama iaitu "karak".. dlm perjalanan tu mcm2 la jd bila diorg diganggu oleh hantu dan akhirnya diorg mengalami kemalangan.
aku mcm x berapa nak masuk sgt la dgn hantu ciptaan cite ni..1st, masa salah seorg pergi ke tandas.. tengok tandas tu je dah menyeramkan dgn gelap lagi.. kalau aku sure x kan masuk.. lpas tu ada hantu budak.. dah mcm citer ju-on la plak.. lepas tu hantu die yg nenek tua tu.. aku ngok 1st2 babak hantu tu kuar aku tergelak.. lawak pulak aku ngok hantu tu nye muka.. pastu lak sound effect die nak wat suasana menyeramkan mcm x kene tempat pulak aku rasa.. tp, so far utk pelakon dia mcm shahir not bad jugak lakonan dia.. wlpun ni filem pertama dia tp x la die belakon mcm kayu.. yg kwn lelaki shahir dlm citer ni, pun ok gak..lakonan nampak real.. x tau la pelakon ni pe nama dia.. tp die pernah berlakon dlm citer khurafat sbg pemandu lori jenazah tu..
so, sapa yang belum menonton sila kan menonton filem ni.. jgn mudah terpengaruh dgn review aku utk filem ni.. sbb masing2 ade pendapat masing2 dan mungkin persepsi anda lain bile menonton filem ni..
selamat menonton

No comments:

Post a Comment