Saturday, July 30, 2011

come again

since april i aku dah pun tamat pengajian di ukm.. so, aku dah x jejak kaki ke area bangi la.. utk ape lak nak ke sana buat masa terdekat ni kan. konvo bulan 9 nanti.. kisahnya, aku kene p ukm semula sbb aku kene amik transkrip dan surat pengesahan senat utk aku hantar salinan tersebut kepada KPM sebagai bukti aku dah tamat pengajian.. bermaksud, scolarship aku pun ditamatkan la jugak.. sedih!! (bis kau ngat KPM nak taja seumur hidup ker?)
1s time aku diberi kebenaran utk drive kete dari gemas ke bangi.. tu pun mula2 bapak den x kasi..huhu.. tp dah anaknye ni degil.. lastly dapat gak.. tp ade kwn aku angkut skali wat teman.. yela, p sorg2 pun bosan.. bile ade member dlm kete tu leh lak melaha memekak sikit.. x la mengantuk.. thanks to syida & alin sbb duk sudi meneman aku..
b4 dtg aku dah janji nak jumpa dgn my ex-rumet.. dia pun keje sementara dekat puri pujangga ukm.. (skrg dah bhenti kerja dkat pjaya).. sanggup die amik emengency leave utk jumpe ngn aku.. terharu sy *muke gembira*.. plan punya plan. 1st thing yg kitaorg buat p karok.. huhuh.. memandang kan 2 pmpn ni lum pernah karok kat tempat kitaorg berdua slalu chill ni, jdnye kitaorg bwk la dia.. melalak sampai 2 jam.. umpama konsert kt IB yer.. hihih..
lepas tu p pulak ke putrajaya sbb nak g FLORIA.. my luvly sir kirim belikan orkid utk die.. sbb tu hobi baru dia yer.. tanam orkid.. nak jdkan laman rumahnya umpama taman orkid..
jum layan gmbr2 tersebut
ok.. done!.. byk sgt gmbr n malas nak upload dgn line tenet yg mencabar kesabaran..
 
p/s: teruja masuk rose house

No comments:

Post a Comment