Wednesday, November 3, 2010

MEraPU

ermm.. x tau hala tujuan untuk ape nak tulis entri kali.. tp ari nie exam td agak down sikit.. tp x pe la.. past is past.. tawakal sahaja.. then, x tahan dengan sikap manusia skrg yg mementingkan diri sendiri.. bukan la aku nak kater aku nie perfect.. tp faham la ngn situasi yg berlaku.. bertindak la positif sikit.. jgn pikir diri sendiri ok.. klu hidup nie berkira sgt memg susah.. pastu penting kan diri sendiri nie memg aku x suke ngn org mcm nie.. mane x nyer.. buat sesuatu keputusan tanpa pikir org lain.. then sesukati menyatakan org lain bersetuju dengan keputusan yang telah anda buat.. x ke itu teruk namenye.. dalam kehidupan nie memg mengajar aku mengenali org disekeliling aku. pe yg dah aku blaja sekarang ialah org yg senyap n nampak baik tue x semestinya baik!! dont judge a book by its cover.. ngok je nampak baik2 kiter cop diri org tue baik.. tp apa yg dah jadi sebenarnye terbalik.. bukan la aku nak judge semua org tue x baik.. sape aku nak judge mcm tue.. tp pls la.. sbnr nye org yg stok memekak2,huhahuha sana sini dipandang sinis oleh org.. tp x bermakna die x baik.. tue la yg dah aku belajar ngn sifat2 manusia skrg..

p/s: huh...

No comments:

Post a Comment