Friday, November 12, 2010

A day with my frenzz

kwn2 adalah teman aku yg sgt menceriakan kehidupan aku di bumi ukm nie.. bile kiter jauh dari keluarga, teman2 la pengubat rindu kita dan kwn susah senang.. kalau dh namenye group aku memg la selalu pergi merayap.. tp x de la sampai ke pub ke disco.. nehi2.. 2 tempat yg x mahu aku jejak. so, kali nie ke mana? jwpnnye kiteorg semua p mandi-manda. actually, time nie masih lagi mood exam.. tp biase la.. bakal2 guru nie memg kene konfiden kan.. hasilnye tetap berjalan even ade exam.. yakin!!
ketua rombongan kali nie adik SASA.. hihihi.. adik kesygn kami semua.. siddiq.. die merancang nak p.. so ajak kami semua ikut die.. ape lagi!! semua teruja la nak p.. destinasi nak p mandi manda nie kat sungai tekala area semenyih.. b4 tis slalu jugak aku p ngn member yg lain... tp agak lame jugak x p.. jd bertambah teruja la nak p kan..
ahli rombongan cik kiah kali nie (siddiq,aku,lini,zai,ida,mumu)..

gmbr kat ngah mandi x dibenarkan di sini.. x sesuai utk tontonan umum..huhu.. after dah seronok mandi manda ofcos la lapar kan.. so semua dgn sikap yg yakin serbu KFC

x sajer habis ke sini.. kemudia ke putrajaya.. ade misi sbnrnye.. sbb nak sambut hari jd lini.. utk keberkatan kitaorg semua singgah solat ke masjid besi putrajaya.. sbb ade yg x pernah pergi.. beribadat sambil melawat..

yakinkan diri lagi.. melawat pulak kat umah kak huda.. habis la kitaorg kecoh kan suasana ke rumah kak huda..tp x pe kak huda n husband die sgt friendly n sporting ok.. dan akhir skali baru la ke jambatan putrajaya sbb nak sambut hari jd lini.. after sambut hari jd die.. lepak2 borak2 kat situ.. share2 sal pglman hidup.. akhirnye hampir jam 3 pagi baru balik.. yakin!!!

-CERITA TAMAT-

No comments:

Post a Comment