Saturday, November 13, 2010

HAPPY


alhamdulillah..
exam sudah pun selesai.. sgt bersyukur.. sbb kali exam, dlm mase yg same kene siap kan latihan ilmiah.. buat pengetahuan korg latihan ilmiah ni same je mcm tesis.. paling aku x faham kenapa pensyarah kate x same mcm tesis.. mayb sbb 3 unit.. klu tesis 6 unit.. masalahnya kami ni buat jugak survey pe semua.. only 1 sem.. nape fakulti lain kene boleh buat 1 sem sahaja.. ermm.. 2 x faham la.. korg yg x faham ape yg aku taip nie.. just shut up! (wah keji nak marah org)..hihi
seriesly, mcm2 dugaan aku nak siapkan siapkan latihan ilmiah nie dgn menghadap exam lagi.. OMG!!(tue je yg mampu aku ckp).
skrg nie pe yg aku bertawakal dan berdoa agar aku dpt keputusan yang cemerlang utk semester ni.. AMIN

1 comment:

  1. amin kan utk ko juga..... wah bgun pagi2 update blog ye. ke tak tdo1 lg dari td?

    ReplyDelete