Wednesday, February 10, 2010

SLMT Hari LAhir TO MOKsiaH..

yuhuuuu... tiba2..
next entri masih psal sambutan hari lahir jugek.. mesti yg bace dah bosan.. tp ADE AKU KESAH??..
blog aku suke hati la nk letak ape kan.. opss.. cool jgn marah.. nati kuar susuk.. hahaha..
26 januari tahun diRAHSIAkan.. he3..
lahir lah insan bnama ASIAH.. tp name yg paling ngetop ialah MOKSIAH.. walpun die x gemuk.. haha..
spt biase peracngn akan dibuat utk smbut hari jd die.. kali biase saje.. tiada pun gimik psmbhn ala2 drama telenovela.. sbb dak nie baik sajok.. hari jd die disambut lepak kelas braille.. jd rmai la sikit yg terlibat.. b4 kelas aku ngn nadia p cari kek.. bile nk p kelas braille agak la susah la skit.. mane nk angkut mesin braille yg 5 kilo 2.. ngn kek lagi.. kenderaan aku pula moto kuasa tinggi (ecing).. huhu.. so, anto la PA aku tue dulu.. then baru aku pulak ke kelas..

abis je kelas.. terus wat makan2.. dan sape yg ade mai kite ngok sape ahli pakatan yang terlibat..
2 la die smua ahli pakatan yag ade.. dan sempat lagi posing utk majalah mane pun x tau.. nah ngok..
TAMAT

No comments:

Post a Comment