Sunday, October 2, 2011

wedding of the year.. yeke?

assalamualaikum whb..
sana sini sibuk memperkatakan pasal perkahwinan  norman hakim & memey... 
perkahwinan ni di katakan wedding of the year.. yeke?
penajaan sampai 12 juta.. peh!sape x suka beb.. kalau aku kawin nati ada org nak taja mcm tu aku pun suka.. ahaha.. tapi sapakah aku? loading jap.. sapalah nak tajakan..huhuhu
aku cuma tertarik nak cakap pasal gaun pengantin si memey ni.. bukan ape.. cuma aku rasa mcm nampak murah wlpun dikatakan berharga juta.. cuba tengok ni
fesyen ape pun aku x tau la nak ckp.. detail sgt serabut.. memg la aku x de ilmu dalam bidang fesyen.. tp org yg xde ilmu fesyen pun tau baju ni x lawa.. sori
yg ni bg ok2 jer la.. cuma aku rasalah klu gaun kawin perlu ke singkat mcm ni? ni la baju yg ade pearl dari rafellsia tu.. ish3.. biase jer.. ni yg nak dimasukkan dlm muzium.. ish3.. bagi aku la baik suh jer pereka tempatan yang buat then tmpahkan detail (pearl) kat baju tu.. macam baju siti nurhaliza kawin dulu.. aku rasa pereka tempatan wat baju lagi lawa.. jum imbas balik baju kawin siti nurhaliza tu
berganda2 lagi lawa baju siti ni aku rasa.. aku bukan bias sbb aku peminat siti.. tp masalahnya lagi cantik dan sopan.. even baju siti ni dah berapa thn yg dulu tp bila display thn ni nampak masih lagi trendy.. berbanding gaun memey pakai tu.. Gaun putih Siti disulami 8,888 butiran mutiara asli rekaan Khoon Hooi berharga RM300,000, ketika bertemu peminat di balkoni tingkat 3 KLCC. berbanding baju memey yg sgt mahal tp kelihatan murah.. sori... at least baju siti ni dah letak kat muzium tp masih sedap mata memandang yer.. huhuh.. kot peminat2 memey yg sentap bace entry ni sori la yer.. just pendapat aku jer.. tp aku tgok ramai jugak org yg x puas hati dgn konsep perkahwinan die jugak.. 2 terpulang la.. diorg pun dah selamat berkahwin.. kita ni sebagai manusia biasa mendoakan kebahagiaan mereka sehingga ke akhir hayat..
amin

p/s: lately sik feeling2 kawin je la.. mungkin sbb rakan2 sekeliling dah ramai yg kawin.. huhuh

No comments:

Post a Comment