Friday, October 14, 2011

::..pefume..::

perfume?...
sapa yang x suka dgn perfume x tau la nak ckp pe.. mayb org tu ada alahan sampai x boleh bau perfume..
aku dgn perfume ni memg x boleh dipisahkan.. sejak zmn sekolah lagi aku dah pakai perfume n beli perfume.. klu nak keluar dari rumah x sah klu x pakai perfume.. mcm x lengkap plak hidup klu x pakai perfume..
aku memg dah membeli perfume sejak zmn sekolah.. tp secara jujur aku pakai ikut kemampuan aku.. dulu pun along aku memg jd tukang beli perfume aku.. sbb die keje kan.. aku dak sekolah.. bila dah abis jer.. call la dia.. "along, belikan 1 perfume utk adik".. wah2.. order je kojenye kan... tabiat aku pulak klu dah abis perfume tu, botolnya memg aku kumpul.. sbbnye mcm2 bentuk.. dah banyak jugak aku kumpul.. tp ade yg terpecah la bile bertukar bilik kat dlm rumah ni.. syg tol.. nak tgok koleksi tu?
tu die.. x la banyak mane pun.. tp klu ade yg perasan.. dlm koleksi tu ade botol minyak wangi pmpn..huhuh.. aku ni x kisah la tu minyak wangi pmpn ke.. as long as bau die x la terlalu ladies.. n sedap utk dibau oleh aku n org yg lalu lalang sebelah aku.. paling yg aku suka perfume emergency.. perfume ni wangi sgt.. kdg2 ade perfume lelaki yg baunye keras.. menusuk sgt bila bau. tp yg ni sedang2 jer.. ni hadiah dari along aku sempena hari jadi aku.. suke2... e-designer collection pun ok jugak.. yg ni ade jual kat cosway.. ade lagi minyak wangi yg dah tgal sikit.. tp malas nak masukkan dlm koleksi selagi ianya x kering kontang..huhu.. so lepas ni klu sape nak bg hadiah kat aku sila la beri perfume (muke x tau malu tol) sbbnya aku akan ingat sampai bila hadiah tu sbb wlpun dah abis, botolnya masih disimpan dan dijaga dgn baik...

No comments:

Post a Comment