Saturday, March 27, 2010

MY SHoW.. DInner KIZ..

18 mac 2010
kolej ibu zain telah menjemput aku utk membuat persembahan dinner kolej diorg.. so ape lagi kan.. rezeki.. dpt la menambahkan duit poket..slagi kerja yg aku wat tue halal kire aku akan keep do it ar.. melalui sidiq aku dijemput.. psmbhn aku nie utk pelajar thn akhir kolej diorg.. request dari pihak penganjur nk aku nayi lagu "memori tercipta".. penyanyi asal anak ND lala iaitu shila.. 1st impression??? agak menakutkan, sbb nie kan lagu pmpn.. bila laki bwk key akan change sbb key sore lelaki x sama dgn sore pmpn.. penganjur dah sediakan pemain piano utk iringi nyanyian aku.. kene la praktik b4 show.. enjoy jugak show nie.. sbb suasana malam tue yg hapening.. selain aku wat psmbhn ade la psmbhn tarian, band, akustik n mcm2 lagi...

a special thanks aku nk ucapkan pd org2 belakang tabir yg tolong aku utk show nie.. 1 of all mesti la sidiq yg susah payah jd PA aku utk show nie.. en megat yg sudi wat baju aku jd sgt nice ngn kelipan2 cinta nye..huhuh.. also mekap artis aku.. yg aku sgt selesa ngn mekap die iaitu tasha.. thanks kat korg smua.. tasha lak kolej ibu zain jugak.. mlm tue die pun menang princess of the night.. cantik die mlm tue.. ngok je pic nati yer..

2 comments:

  1. thanx 2 u 2.... coz bg kepercayaan pada aku untuk conteng muka ko. hehehe...

    ReplyDelete
  2. conteng dgn cara berseni.. ok ape.. kau pun xsangka ade kemahiran mcm tu kan..huhu.. ngat dulu memula mekap aku.. mcm tepung gomak.. ahahak

    ReplyDelete