Friday, March 5, 2010

HAppy besday to ZIELA

hai semua!!! pd sape yg bace blog aku la..
entri kali nie sal sambutan hari jd jgak.. kekdg aku rase blog aku dah mcm entri aku paling banyak adelah entri sal ari jd.. nk wat mcm ne kan.. aku nk kongsi pglman aku sambut hari jd member aku ngn korg.. dah mcm tradisi kami plak sambut hari jd nie.. so kali ni majlis nie disambut secara kecilan jer.. janji meriah.. meriah ke?..

24 FEB 1987 al kisahnya lahir la manusia ini(ziela) ke dunia nie.. sape dak nie? artis ke? diva ke? popular ke? huhu.. jwpn no komen.. hahaha.. ziela nie rkn sekelas aku merangkap ahli2 kelab kecoh p.khs tahun 3 di samping aku sbg penaung kelab itew.. huhhu.. klu berjumpa lah ngn die sure kecoh beb.. best ape.. huhuhu..
rncgn nk wat besday suprise nie x dibentuk telebih dahulu.. kebetulan nk beli brg untk program.. tp dah alang2 tue wat la sambutan di KFC.. wlpun ziela ecing mukanye ketika itue krn x menjangkakan suprise itu..

No comments:

Post a Comment