Sunday, March 14, 2010

HARI TERBUKA PENDIDIKAN KHAS 2010

Kami pelajar thn 3 pendidikan khas telah menganjurkan program hari terbuka.. progam nie wajib bagi memenuhi syarat kursus pengurusan dan pentadbiran dalam pendidikan khas.. pengarah program sape lagi klu bukan siddiq.. dak muda lagi berwibawa dalam mentadbir organisasi.. so aku pulak bertugasdlm sekriteriat program.. nk pengsan jap.. klu prgoram laha jwbnye lingkup la hari terbuka nie.. mls nk cite pepanjang.. sbb x tercite.. just ngok je la pic2 yg ade nanti.. best moment bile aku berurusan ngn AMYLEA AF3.. sgt friendly la die.. aku x berapa pandai berurusan ngn artis.. die yg byk tunjuk ajo n layan je soalan2 yg aku tanya.. huhu

nie la banner hasilan dak2 TTK.. good job!!!


Senaman aerobik


sukaneka


pakaian beragam


bacaan surah al-fatiha
selepas majlis ade persembahan FITRI UNIC



eksperimen sains
eksperime mcm campuran warna ar.. letupan la.. asuk gula mentos dalam air coke.. ade lagi la tapi aku x ngat sbb bukan aku yg incaj


majlis perasmian penutup
ade persembahan artis AMYLEA AF3




p/s: gambar mase forum x de dlm simpanan la plak.. sowi.. nie je la gmbr2 semasa program.. yg psti syukur smua berjln dgn baik.. ade cacat cela 2 biase la.. x smua sempurna.. :)

No comments:

Post a Comment