Friday, December 4, 2009

stILL hav time memBLOG.. :)

assalamualaikum...
elo semua!!!

skrg ngah mood cuti sem.. so smua cuti la ngn sakan nyer kat umah.. aku kat kl mulanye kat umah akak aku.. now kt gemas.. so happy.. lame sgt x balik.. rndu idup kat sini (bkn propa ok!!)

raye haji sempat jugak aku balik ngn ayh n mak.. then menyusul kmudian angah ngn family die n along.. raye mcm biase la.. sbb hari raya haji x la meriah mcm hari rayer aidilfitri.. smua mcm 2.. nape?? x tau nk jwb.. dah ksempatan balik kg nie.. sempat jumpe member2 lame.. sempat mlepak kat kedai sampai pagi.. borak tue ni.. ye la lame xjumpe..

mcm2 perubahan yg ade kat gms.. x sangka.. skrg dah ade KFC.. hu3.. rmai gile umat yg membeli mase hari 1st bukak kfc nie.. jakun ke ape mcm x pnah mkn kfc kan.. hu3.. tp ye la baru bukak kan.. kire mcm kejutan budaya mkn fastfood kat org gms nie ha.. hu3.. watever.. ape2 pun 4sure ngok la nati.. situ la dak2 sekolah menapak duk dating.. tp x leh nk salahkan tempat 2 kan.. yg penting cara org 2 mgunakan tempat tue utk tujuan ape kan..

next.. my frenz kawin la.. x sangka.. same umur.. lelaki.. tp dah kje.. dah sampai jodohnye.. aku?? x yah la pkir.. sbb aku nk habiskan dulu blaja nie.. sampai satu thap lotih dah hadap buku.. tp x pe lakan.. tue smua utk mase depan.. x sbr plak nk ngok die bersandingkan.. klu ade gmbr nati aku upload..hu3..

tata...

No comments:

Post a Comment