Wednesday, September 30, 2009

sesi beraya Sakan.. hu3

raya ke-4 mulala pengembaraan aku n geng2 aku beraya.. 2 kira dh mcm tradisi kitaorg.. mesti raya bersama2 wpun dh lama x jumpe.. bestnye sbb dh lame x jumpe geng2 aku.. mule2 smua dtg raya umah aku dulu.. kali nie aku wat mee kari utk diorg.. mcm biase la aku suka masak2 utk kwn2 aku nie.. lagipun dh lama x jumpe kan.. mkn la diorg dgn konfidentnya.. walhal baru rumah pertama
ngok la baju pink 2 ha.. sdondon ngn dinding umah aku.. hu3.. fokus sungguh mkn mee kari 2 ha.. name dak nie syuhada tp kitaorg pgil syidut.. blaja kat UPSI.. promote ckit..hu3.. baju purple 2 plak nurse Yati.. nama timangan Yatot.. hu3 blaja g kat sungai buluh utk jd jururwat.. diorg bdua nie dikenali sbg ank kutu aku kat skolah.. sbb kitaorg btiga nie kecoh.. cikgu aku la bgi gelaran 2.. ckgu nazri.. suka bagi gelaran 2 kat kitaorg..

dari kiri fifi dak farmasi USM, tengah 2 iwan dak UTM.. last skali 2 ayie.. npak je mcm nie.. tokey besau nie wey.. ade ladang.. usaha kan ladang.. jual hasil tanaman mcm tebu, kacang panjang, ade bele ikan talapia.. besau gile ladang die.. pekeje die smua indon.. hu3.. muke mcm dak x matang.. tp bos besar.. bgus3.. nie smua masa kat umah aku.. lps 2 terus ke air kuning p plak member lame aku mase form5.. pae name nyer
yg baju merah 2 pae.. x jelas lak muka die sbb sibuk melayan kitaorg.. ngok lak nie.. si pejai nie.. nama same ngn aku.. die nie sik wat lawak je.. hapening.. die kat uitm melaka skrg.. ade je karenah die nk wat..hi3

balik dari situ p plak umah yati.. umah bkal nurse 2.. mknan same lak ngn aku mee kari.. so ari 2 dh mcm mamak sik makan kari.. hu3
x abis lagi rayer yer.. dari p umah yatie p pulak umah nad.. yg kai tudung itam kat gmbar atas nie.. suka p umah die sbb die nie org srwk.. dapat mkn kek lapis.. mak die pandai buat.. sedap gile.. mcm2 patern ade.. syg lak nk makan.. tp pe kan daya.. dah rezeki kan.. sental je la makan.. nie ha pic sgal sbb mase same ngah lyn senandung si dayang.. motif sgt..
balik dari umah nad semua x p beraya ke mana2 g.. balik umah masing2 then malam ade plak sesi beraya lain.. tp x sempat amik gmbr 2.. p umah ckgu syuk n umah kwn aku namenye faiz.. lupe lak nk amik gmbr.. hari berikunya ade lak raya p umah fifi.. umah anak doktor nie..
ade plak sesi beraya lain dgn geng form6 aku.. tp gmbr x anik mase 2.. pepeun biaq p la.. hu3

No comments:

Post a Comment