Tuesday, December 28, 2010

LAtihan ILmiah a.k.a TESIS

kalau ikut kan mood tesis nie dah belalu dah.. tp sejak nak claim duit elaun wat tesis nie mule la nak cari balik tesis yg dah wat tue.. alhamdulillah sem lepas dah siap pun dah ade markah.. markah sgt memuaskan hati.. SYUKUR.. nak siapkan senaskah tesis nie, mak ai.. mcm2 la dugaan nye.. dgn2 x disangka2 lappy kesygn aku.. yg aku belai n aku jage skali wat hal.. aku gak salahnya.. cuai.. hampir terjatuh.. aku sempat sambut.. tp!!! skrin die rosak.. sbb aku sempat capai pd skrin lappy aku.. sedih sey!! mase tue dah siap bab 4.. then gone!! OMG

tp x disangka2 lak kat mail aku ade bab 1-bab 3.. tp x editnye.. yg masih suci tanpa sbrg edit oleh penyelia aku.. PITAM.. kene wat semula tp nasib la ade kat mail tue dan aku kene wat penambahan.. then, data masih slmt dlm pdrive.. smuanye NASIB BAIK.. klu x sure aku daftarkan diri kat TANJUNG RAMBUTAN.. sbb mase tue nak exam jugak.. OH MY GUCCI.. huhuh..

bile dah siap mesti la WAJIB ade viva (pembentangan hasil dptn).. aku org yg pertama.. oh GOD!!.. im nebes.. sbb im the only man mase tue.. x pe propa kan diri ala2 x cuak..huhhu.. so dgn wajah KEKWAT pLUS kePURAan tidak nebes aku membentang.. sambil2 bentang tue aku pegang dan melengkung2kan pembaris fleksibel berharga ??? coz im nebes kan.. dgn x disangka2.. smbil membentang dan melengkungkan pembaris itew.. tiba2.. TAPPP!!!! (bunyi sesuatu namun bukan bunyi kentOt).. tp pmbaris tue patah.. OH BULAN.. tidak.. malunya.. semua speechless.. n aku kene cover x mau gelak.. n geng2 aku pun propa x gelak.. tp sbnrnye mahu gelak.. mula la keluar kata2 hikmah nan lara dari penyelia aku.. "spjg sy ngok student viva x pernah sampai pembaris patah".. oh yeay!!! aku telah membuat rekod baru.. kau mampu? ahahah.. kelakar sgt mase tue.. tp habut la.. semua tue jd kenangan aku la..

nie la aksi2 kami mase membentang hasil dapatan..

bile dah selesai semua lega.. n ape lagi kene la pose..huhuh

No comments:

Post a Comment