Tuesday, October 26, 2010

!!show!!

selain dari jd student kat ukm terinta nie.. n bakal guru x lama lagi.. keje sampingan aku adelah menyanyi la.. tue yg aku minat.. nak jd penyanyi tue adalah agak mustahil bagi aku.. tipu la klu xde impian nak jd penyanyi.. sbb dari kecik dah menyanyi kan.. sbb ape yg penting aku nak lunaskan harapan mak ayh aku..semua kwn aku tau yg aku amik kos pendidikan bukan atas kerelaan aku.. tp dulu mase mula2 memg lah x leh masuk.. ye la.. aku yg habut nie tetiba nak jd baik2 jd cgu.. OMG.. tp now.. its ok.. dah boleh terima.. dah praktikal.. dah leh membayangkan mcm mane nati biler aku jd ckgu kan.. ish3.. ape la mengomel panjang sgt sal cgu.. ok pullstop.. kiter iter sal show nie.. ok kali nie dpt show utk pertdgn akhir pidato antara sekolah2 dan ipta2 di msia.. rezeki.. so sambar jer..
show kali nie pengurusan die abg iejan.. so die jemput utk show nie.. n suh pilih lagu sendiri utk dinyanyi.. jd show nie ala2 formal jugak.. jd aku choose lagu TERIMA KASIH CINTA.. coz lagu nie more rileks sikit kan.. suai la utk majlis mcm nie.. x kan nak nayi lagu high note kan..
kali nie diuruskan oleh siddiq n hilmi.. sblm show mcm biase la kene make up pe semua kan.. sape kater laki x perlu make up.. uth show mesti.. bukan la kau mekap memondan mcm sundal kan.. just make up utk lelaki la.. spt biase juru mekap kesukaan aku miss tasha.. mekap memg slalu tip top.. korg klu nak guna khidmat die leh msg aku.. n aku akan beritahu die.. mekap pmpn pun die buat cantik tau.. i like hjasil kerja die.. rmbut mcm biase la.. x rumet akunye kerja.. fendi.. sbb die suke wat kerja mcm nie.. tp aku puas hati dgn hasil dandanan rambut die yg up to date n sesuai ngn muke aku nie..
nie la abg iejan selaku penganjur n mc majlis mlm tue.. muke aku habut dah.. wajah selepas show.. berpeluh bagai..

nie la pendandan rambut aku klu ader show.. yg juru mekap nye syg la plak.. lupe nak amik gmbr.. tp xpe klu nak gune khdmt makep die just text me yar.. entri b4 pun ade wajah die.. yg menang no 1 pakaian paling meletops jamuan raya pendidikan khas tue..

nie lak gmbr mase show tue la..

-CERITA TAMAT-

No comments:

Post a Comment