Tuesday, October 26, 2010

HARI RAYA satu KENanGAn INDAh

hari raya memg dah berlalu.. tp sampai ke hari nie aku masih ngat.. wlpun dh semakin usia meningkat nie hari raye x lah rase mcm nak sambut sesakan mase kecil dulu kan.. tp biase2 saje lah.. kali nie raye still kat gemas.. wlpun kami skeluarga jarang dah balik gemas.. sbb mak yh aku kat kl umah akak aku.. abg2 aku yg keje jugak kat kl n aku yg blaja kat ukm nie.. so rayer mesti la wajib balik gemas. kg halaman sendiri x kan dilupa kan.. seronoknya kali nie semua adik beradik ader.. ramai sudara mara dtg.. aku spt biase la.. wajib kene tungkus lumus kak dapur.. mak ayh aku layan tetamu.. nak suruh aku.. xde maknenyer.. smua pakcik2 makcik2.. x kan nak citer sal dunia artis pulak.. kan? ahaha.. nie la gmbr2 mase rayer lepas..


kemudian, tradisi aku ngn kwn2.. mesti la akan beraya ke rumah kwn2 yg lain.. sgt happening.. time raye nie je la yg boleh jumpe rakan2 lame.. klu x ade busy ngn kerja.. busy ngn stdy mcm aku nie...
1.rayer kat umah fadil a.k.a apam.. geng form 6 aku..

2. kat umah yatie a.k.a yatot.. ank kutu aku.. ahaha

3. umah kema...

4. kat umah mamat pulak.. time nie dah kul 1 pagi.. kerja gile tol.. tp dak nie habut jer p.. so p je la..

5. beraye ke rumah ckgu shikin pulak.. lame x jumpe die.. aku ade lah anak murid pertama die mase die 1st posting kat skolah smktar..

6. umah shidut pulak.. my luvly bestfrenz

7. kat umah pae kwn geng mase form 5

8. kat jelai pulak.. ruimah zalila..

9. kat umah fiza.. minah nie ye textline (kelas kau maria...)huhuh

10. umah alin.. n she also my luvly frenz

11. @ shida house.. geng form 6

12. kat muar pulak.. rumah geng aku sejak skolah rendah lagi.. faizal othman

13. umah ckgu syuk...

14. rayer kat umah my best frez 4 ever.. iwan..

15. rumah pejai pulak..


-THE END-

4 comments:

  1. Lamanye x update.. tggu je entry baru... Meriahnye raya kau... tersangat meriah.. Praktikal Buat kat mana?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. xde feel la b4 tis nak update.. nie tetiba nak update.. tue la update tue.. meriah sgt meriah rayernye.. aku dah abis praktikal dah.. kat melaka.

    ReplyDelete
  4. ooo.. kat Melaka.. So, sem dpn ko dkt masuk UKM balik lah ni? mcm kita org sem 8 baru prtikal... so, nti leh trus jd ckgu sandaran smntara nk tggu grad..

    ReplyDelete