Saturday, February 19, 2011

LOADING


ALAMAK!!! sengal la kau debot.. tu la balik kg amat jarang sekali.. kan sedara sendiri pun x kenal.. dush3x..
kisahnya ade la somebody nie add aku.. aku nie just approve je la.. name die fitri nira.. so aku just ingat mayb die nie member lame aku sbb ade name fitri jugak.. so kaedahnya lepas aku approve aku x lah stalker fb die.. then aku wat x tau je la..

nak di jadikan cite bile die chat kat fb aku.. so aku pun balas la.. then die naye "kenal x?" so aku ckp la aku x berapa ingat.. then si polan nie ckp plak yg dia ni ank buah aku.. terus aku LOADING.. sape pulak ni.. bila pulak aku ada anak buah nama fitri.. then si polan ckp "x akan ank buah sendiri x ingat... ni anak alang.." aku LOADING lagi.. mase bile lak alang aku ade anak lelaki dah besar.. memg dia ada anak lelaki tp baru sethn.. bile aku ngok nama fb tue fitri nira.. so, nama nira aku agak  familiar.. then LOADING SUCCESS..  aku ingat.. nira tue anak sepupu aku.. cucu pak induk aku rupenya.. fb tue sbnrnye nira tue nye.. name dpn tue nama pakwe die kot.. so baru la aku ingat..

pengajaranya kat sini, selalu2 la balik kg yer.. nie tak mase raya jer jumpe.. tp kaedahnya nasib la ank buah aku tue (kira 2 pupu) tau aku nie pakcik die.. tp pakcik die non ado ingat.. TEMA : LUPA DARATAN.. 
don't ever try mencontohi perangai aku.. larik!!!!!

No comments:

Post a Comment